دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کاربرد فیلتر ORP تصفیه آب

کاربرد فیلتر ORP

 

 میزان ORP آب لوله شهری معمولا در محدوده 100 تا 200 است که این فیلتر آنرا به محدوده -248 منتقل میکند و درواقع آب از حالت اکسیدان بودن ، به حالت آنتی اکسیدان تبدیل میشود و این کار بوسیله غنی نمودن آب از هیدروژن اتفاق می افتد که بر روی فیلتر نیز عبارت Hydrogen-Rich به همین منظور است و این نیز یکی از اثرات فوق العاده دیگر این فیلتر است . حتی برخی از پژوهشگران اعتقاد دارند که آب با خاصیت آنتی اکسیدانی ، مفید تر از آب با خاصیت قلیایی است و خوشبختانه این فیلتر هردو خاصیت را با هم یکجا دارد . در بعضی دستگاههای تصفیه آب گران قیمت ، کمپانی ها فیلترهای قلیایی را به صورت پیش فرض بر روی دستگاهها قرار میدهند تا مصرف کننده از فواید بسیار مثبت آن بهرمند شود البته فیلترهای قلیایی کننده آب در بازار با برندهای مختلف موجود می باشند اما ما توصیه میکنیم حتما از برند های معروف و از محصولی که دارای تاییده معتبر باشد استفاده گردد و از محصولات متفرقه و ارزان قیمت استفاده نکنید . کیفیت این فیلتر فوق العاده بالا میباشد و خواص بسیار زیادی به آب می بخشد که استفاده از آنرا بسیار بسیار توصیه میکنیم . برای افراد مبتلا به بیماریهای سرطان و MS و بیماری های کلیوی و درکل برای تمام افراد ، این فیلتر میتواند بسیار موثر باشد و اثرات درمانی خوبی ایجاد کند . از نظر اورجینال بودن ، این فیلتر کاملا اصل و وارداتی از کمپانی اصلی است و نمونه تقلبی آن فعلا در بازار وجود ندارد و از نظر واقعی بودن صحبتهای بالا ، صد در صد تضمین داده میشود و این فیلتر بارها و بارها مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است .

 

کاربرد فیلتر ORP

 
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

مطلب قبلی فیلتر قلیایی کننده و آنتی اکسیدان آب
مطلب بعدی خواص آب قلیایی خواص آنتی اکسیدانی آب هیدروژنه تصفیه آب
Print
1938 رتبه بندی این مطلب:
4.5