دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فیلتر قلیایی کننده و آنتی اکسیدان آب


فیلتر قلیایی کننده و آنتی اکسیدان آب FLUXTEK

 

 


فیلتر اورجینال و اصلی ساخت کشور تایوان توسط کمپانی مشهور FLUXTEK میباشد و به جرات میتوان گفت که تنها فیلتر قلیایی معتبر و دارای شناسنامه در ایران است که دارای استانداردهای جهانی می باشد . این فیلتر دارای تاییده FDA امریکا و SGS میباشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد . فیلتر کارتریج با توپهای معدنی چند منظوره پر شده است و ذرات زیر-نانومتری کلسیم و منیزیم به سرعت آب را سرشار از یونهای هیدروژن میکنند و همچنین با استفاده از املاح سدیم ، پتاسیم ، منیزیم و کلسیم  PH آب را تا محدوده 9.5 (محدوده قلیایی) بالا می رود (بستگی به دبی و سرعت عبور آب دارد ) که سبب بالانس بهتر PH بدن و بروز اثرات بسیار مثبت درمانی آب میشود .TDS آب عبور کرده از این فیلتر قلیایی کمی بالا میرود و به عنوان مثال آب ورودی با TDS حدود 20 ، در خروجی بین 40 تا 80 خواهد شد و این موضوع نشان از اثر مینرالی واقعا مطلوب این فیلتر دارد و به همین دلیل نیز بعد از نصب این فیلتر شما نیاز به نصب فیلتر مینرال ندارید و این فیلتر بخوبی وظیفه مینرالی را انجام خواهد داد و حتی نیاز به تنظیم شیر میکس نیز نخواهید داشت و بهتر است شیرمیکس کاملا بسته شود . این فیلتر قلیایی ، سرعت عبور آب را مقدار جزئی کم میکند تا فرصت لازم را برای ایجاد تغییرات مد نظر را روی آب عبوری داشته باشد و البته هرچه مصرف کننده سرعت عبور آب را کمتر کند ( با بازکردن نیمه شیر برداشت ) خواص بالاتری به آب داده میشود البته مقدار کاهش فشار آب خروجی بسیار کم و نامحسوس است . یکی دیگر از اثرات مثبت این فیلتر چند منظوره فلوکستک ، اضافه شدن خاصیت آنتی اکسیدانی ORP ( ضد سرطان و پیری ) به آب است که فوق العاده مفید بوده و درواقع اثرات درمانی این فیلتر محسوب میشود .

 

 

فیلتر قلیایی کننده و آنتی اکسیدان آب 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 
 

مطلب قبلی کاربرد فیلتر مینرال تصفیه آب
مطلب بعدی کاربرد فیلتر ORP تصفیه آب
Print
1898 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه