دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

خواص آب قلیایی خواص آنتی اکسیدانی آب هیدروژنه تصفیه آب


خواص آب قلیایی ، خواص آنتی اکسیدانی آب هیدروژنه با -ORP

 


آب قلیایی برای بدن ضرری ندارد و البته بسیار مفید نیز هست .این آب خاصیت های درمانی بسیار بالایی دارد که سرشار از سلامتی میباشد .در درمان بیماران MS ، دردهای مرتبط با کلیه ، جلوگیری از پوکی استخوان و .. بسیار مفید است .در بعضی از سایتها عوارضی برای آب قلیایی ذکر کرده اند . عوارض برای آبهایی با PH بسیار بالا ( محدوده 11 به بالا ) هستند . بعضی از دستگاهها قابلیت تنظیم PH آب را دارند ولی این فیلترها برای مصارف روزانه طراحی و ساخته شده اند و آب خروجی دارای PH 9.5  است ( آب با PH تا 9.5 در استاندارد تعریف شده است و هیچ ضرری ندارد - بسیاری از چشمه های طبیعی دارای آبی با PH در حدود 8.5 هستند ) . این فیلتر دارای تاییده FDA و SGS میباشد که در سایت اصلی خودش نیز میتوانید مشاهده فرمایید و از نظر عوارض ، با قطعیت به شما اعلام میکنیم که هیچ عوارضی ندارد و سرشار از خواص مثبت و سلامتی است .

 

 

خواص آب قلیایی ، خواص آنتی اکسیدانی آب هیدروژنه تصفیه آب


 نکته مهم :
در روزهای ابتدایی بعد از نصب فیلتر در آب خروجی حباب های ریز دیده خواهد شد که به مرور زمان کمتر خواهد شد . دیده شدن این حبابها در آب طبیعی بوده و به دلیل واکنش های فیلتر و خواص آنتی اکسیدانی آب است . با خیال راحت از این فیلتر استفاده کنید و نگران نباشید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کاربرد فیلتر ORP تصفیه آب
مطلب بعدی عملکرد فیلتر کارتریج قلیایی (آلکالاین) در تصفیه آب
Print
718 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه