دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کاربرد دستگاه تصفیه آب بدون برق


دستگاه تصفیه آب بدون برق

 


یکی از معیارهایی که برای دسته‌بندی دستگاه‌های تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیاز یا عدم نیاز این دستگاه‌ها به نیروی برق است. شاید این‌طور به نظر برسد که تنها تفاوت میان دستگاه تصفیه آب بدون برق و نوع برقی آن در همین عدم استفاده از یک منبع الکتریکی باشد؛ اما باید بدانید که این دستگاه‌ها از نظر روش تصفیه آب نیز با یکدیگر تفاوت دارند. دستگاه تصفیه آب بدون برق، برخلاف انواع برقی که از پرتوهای UV و یا فشار، برای عبور آب از غشای ممبران استفاده می‌کنند، کار تصفیه آب را با استفاده از فیلترهای مخصوص انجام داده و برای انجام این‌کار نیاز به هیچ منبع قدرت الکتریکی ندارد.
دستگاه تصفیه آب بدون برق، مواد شیمیایی، میکروب‌ها، ویروس‌ها، ذرات معلق، لجن و ماسه را به وسیله انواع مختلف فیلترهای خود از آب جدا کرده و در نهایت آبی سالم و خوش طعم در اختیار شما قرار می‌دهد. فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب بدون برق معمولا از نوع کربن فعال، الیافی، پنبه و یا سلولز است و به‌خوبی مواد مضر را از آب جدا می‌کند. از جمله مهم‌ترین و جالب‌توجه‌ترین‌ مزایای دستگاه تصفیه آب بدون برق می‌توان به هزینه‌ی بسیار پایین این دستگاه و اقتصادی بودن آن اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت و باکیفیت هستید، دستگاه‌ بدون برق گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما بوده و تمامی نیازهای شما از یک تصفیه‌کننده آب خانگی را به خوبی پاسخ خواهد داد.

 

 

 کاربرد دستگاه تصفیه آب بدون برق

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

یشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی نمایندگی مجاز فروش خرید دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی بهترین دستگاه تصفیه آب
Print
1765 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه