دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بهترین دستگاه تصفیه آب


الترافیلتراسیون تصفیه آب

 


اولترافیلتراسیون یا “UF” یکی از جدید‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تصفیه آب است که در آن، دستگاه‌های تصفیه آب بدون نیاز به نیروی برق و با کمک فیلترهای مخصوص، کار تصفیه آب را انجام می‌دهند. تنها نیرویی که دستگاه‌های تصفیه‌‌کن Ultrafiltration از آن برای تصفیه آب استفاده می‌کنند، نیروی فشار آب است و این موضوع یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.
دستگاه‌هایی که با تکنولوژی UF کار می‌کنند قادرند تمامی باکتری‌ها، میکروارگانیسم‌ها و ویروس‌های موجود در آب را از بین برده و آبی سالم و بهداشتی در اختیار شما قرار دهند. این دستگاه‌ها، مواد مضر موجود در آب را از طریق سوراخ‌های بسیار ریزی که در غشای فیلترهای خود دارند حذف کرده و با این روش، سلامتی آب آشامیدنی را تامین می‌نمایند. اندازه‌ی غشای این فیلترها 0.01 میکرون بوده و به همین دلیل نیز قادر است تمامی ناخالصی‌ها و ذرات معلق موجود در آب مانند: اندوتوکسین‌ها، پلاستیک‌ها، پروتئین‌ها، سلیس، سیل، دود و ویروس‌ها را به خوبی از آن حذف کند.

 

 

بهترین تصفیه آب 

 
از جمله مهم‌ترین مزایایی که می‌توان برای دستگاه‌های تصفیه آب اولترافیلتراسیون ذکر کرد، عدم نیاز این تصفیه‌کننده‌ها به نیروی برق است. دستگاه‌های Ultrafiltration پروسه‌ی تصفیه‌ی آب را با استفاده از فیلترهای بسیار کارآمد خود انجام داده و ضمن حذف مواد مضر از آب، سبب حفظ مواد معدنی سالم و ضروری آن نیز می‌شوند. از دیگر مزایای قابل توجه و مهم تصفیه‌کن‌های UF می‌توان به عدم هدر رفتن آب در این دستگاه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف آن اشاره نمود. دستگاه‌های تصفیه آب UF به‌سادگی و سرعت نیز نصب می‌شوند و پروسه‌ی راه‌اندازی و استفاده از آن‌ها زمان بسیار کمی را از شما خواهد گرفت. 
نگهداری از دستگاه‌های تصفیه‌کننده آب از دیگر موضوعاتی است که همواره ذهن خریداران را به خود مشغول کرده و به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها تبدیل شده است. دستگاه‌های UF در این زمینه نیز توانسته‌اند نمره قبولی کسب کرده و رضایت خاطر مصرف‌کنندگان را تامین نمایند. نگهداری از این تصفیه‌کن‌ها نیاز به هیچ‌گونه مهارت و دستور‌العمل خاصی ندارد و فیلترهای موجود در آن‌ها نیز به‌سادگی تعویض می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.



پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی کاربرد دستگاه تصفیه آب بدون برق
مطلب بعدی تصفیه آب یک مرحله ای (زیر سینکی)
Print
1784 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه