دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نمایندگی مجاز فروش خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب

 


مهم‌ترین عواملی که برای ضرورت خرید یک دستگاه تصفیه آب ارزان می‌توان نام برد عبارتند از: با خرید دستگاه تصفیه آب و تصفیه آب آشامیدنی منزل خود، خالص‌ترین و مناسب‌ترین آب را برای سیستم ایمنی در حال رشد کودکان فراهم می‌آورید. دستگاه‌های تصفیه با جدا کردن کلر، سموم دفع آفات، باکتری‌ها و فلزات سنگین از آب، نوشیدن آبی خوش‌طعم و خالص را برای شما ممکن می‌سازند.
کلر موجود در آب سبب بروز بیماری‌های خطرناکی چون: سرطان مثانه، سرطان رکتوم و سرطان روده بزرگ را در انسان افزایش می‌دهد و دستگاه‌های تصفیه آب با حذف این ماده از آب آشامیدنی شما، نقش بسیار مهمی در سلامتی‌تان ایفا می‌کنند. فیلترهای موجود در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، سرب موجود در آب را از آن جدا کرده و مانع از ورود این ماده‌ی بسیار خطرناک به بدن شما می‌شوند. این فیلترها با حذف Cryptosporidium، e-coli و giardia از آب، خطر ابتلا به بیماری‌های خطرناک گوارشی را نیز به میزان ۸۰ درصد کاهش می‌دهند.  
تصفیه آب سبب حذف آلودگی‌های خطرناک از آن شده و ضمن حفظ رسوبات معدنی سالم در آن، تعادل PH آب را به دنبال دارد. خرید دستگاه تصفیه آب ارزان یک اقدام مقرون‌به‌صرفه برای تامین آب نوشیدنی سالم در منزل است. قیمت آب تصفیه‌کن در مقابل هزینه‌ای که برای خرید آب معدنی باید بپردازید بسیار کمتر بوده و در عین حال، هیچ آسیبی را نیز متوجه طبیعت نمی‌کند. نوشیدن آب سالم و تصفیه شده علاوه بر این‌که خطر بروز بیماری‌های مختلف را کاهش می‌دهد، انرژی شما را نیز به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد.
همان‌طور که می‌بینید، خرید آب تصفیه کن یک اقدام بسیار هوشمندانه در جهت حفظ سلامتی خود و خانواده بوده و در واقع یک نوع سرمایه‌گذاری برای داشتن روزهایی شاد و پرانرژی در آینده به‌شمار می‌رود.

 

خرید دستگاه تصفیه آب

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی فرایند بهترین تصفیه آب خانگی در شیراز
مطلب بعدی کاربرد دستگاه تصفیه آب بدون برق
Print
1195 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه