دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

دستگاه تصفیه آب خانگی PRO


چرا دستگاه تصفیه آب خانگی PRO؟

 


دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای در فرآیند تصفیه از تمام مراحل مورد نیاز برای دست‌یابی به آبی کاملاً سالم، بهداشتی و گوارا بهره می‌برد. در ساخت این دستگاه از باکیفیت‌ترین و معتبرترین فیلترها جهت تصفیه آب استفاده شده است. دستگاه تصفیه آب PRO به همراه مخزن ۳٫۲ گالن و شیر برداشت اهرمی از جنس کروم عرضه می‌شود. این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده تا فضای کمتری را اشغال کرده و قابل‌استفاده در تمامی آشپزخانه‌ها باشد. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی مدل PRO در مقایسه با سایر دستگاه‌ها از هدر رفت آب به میزان بیشتری جلوگیری کرده و به ازای دو لیتر آب ورودی، یک لیتر آب تصفیه‌شده در اختیار قرار می‌دهد. آب خروجی از دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای حاوی املاح موردنیاز بدن انسان بوده و خواص و طعمی مشابه با آب چشمه‌های طبیعی کوهستان دارد.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی PRO

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی فرآیند تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی PRO
مطلب بعدی آب شیرین کن اسمز معکوس یا غشایی
Print
1800 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه