دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فرآیند تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی PRO


فرآیند تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی PRO

 

 


دستگاه تصفیه آب خانگی PRO برای تصفیه آب از شش مرحله فیلتراسیون استفاده می‌کند. فیلترهای باکیفیت استفاده‌شده در این دستگاه تمام آلودگی‌های مختلف نظیر گردوخاک، ذرات معلق، گازهای محلول، فلزات سنگین، باکتری‌ها، نیترات و یون‌های تک ظرفیتی و چند ظرفیتی محلول در آب را از آن حذف نموده و در مراحل پایانی با افزودن مواد معدنی و نیز افزایش pH آب، آبی گوارا و فاقد هرگونه آلودگی که حاوی املاح موردنیاز بدن بوده و خاصیت قلیایی دارد در اختیار قرار می‌دهند. مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای PRO عبارت‌اند از:
فیلتر رسوب‌گیر الیافی PP
این فیلتر ذرات معلق موجود در آب نظیر گل‌ولای را تا ابعاد ۱ میکرون از آب جدا می‌کند و از الیاف پلیمری پلی‌پروپیلن ساخته شده است.
فیلتر کربن اکتیو گرانوله (GAC)
فیلتر کربن اکتیو (UDF) وظیفه حذف فلزات سنگین و گازهای محلول در آب نظیر کلر را بر عهده دارد و از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است.
فیلتر کربن بلاک (CTO)
سومین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی PRO مکمل فیلتر مرحله دوم دستگاه بوده که رنگ، بو و طعم نامطبوع آب را از بین می‌برد. این فیلتر نیز از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است.
فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO)
فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO) دستگاه تصفیه آب خانگی PRO، ذراتی با ابعاد حداقل ۰٫۰۰۰۱ میکرون را از آب حذف می‌کند و بنابراین قادر است انواع یون‌های چند ظرفیتی و تک ظرفیتی نظیر نمک‌ها و همچنین نیترات و نیتریت را از آب حذف کند. آلودگی‌های باکتریایی نیز توسط این فیلتر از آب حذف می‌شوند.
فیلتر پست کربن (T33)
این فیلتر وظیفه تصفیه نهایی آب با دقت بالاتر برای حذف آلودگی‌های آلی باقیمانده احتمالی و نیز اصلاح تغییر احتمالی مزه آب در صورت ذخیره طولانی‌مدت در مخزن ذخیره را بر عهده داشته و از زغال پوسته نارگیل ساخته شده است.
فیلتر آلکالاین (ORP)
فیلتر قلیایی دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای بهتا، املاح مورد نیاز بدن انسان را با نسبت‌های مناسب به آب افزوده و میزان اکسیژن محلول در آن را افزایش داده که منجر به افزایش خاصیت قلیایی آب شده و خواص آب خروجی از دستگاه را مشابه آب‌های معدنی چشمه‌های طبیعی می‌کند.

 

 

فرآیند تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی PRO

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی بهترین مارک دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران
مطلب بعدی دستگاه تصفیه آب خانگی PRO
Print
1344 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه