دات نت نیوک
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

 موارد مهمی که باید در خرید دستگاه تصفیه آب به آن دقت داشته باشید در این مقاله به طور کامل بررسی شدند. تنها چیزی که باقی مانده است اطمینان از اصل بودن دستگاه است. متاسفانه اخیرا دستگاه‌های تقلبی و مونتاژ شده با نام برندهای معروف به فروش می‌رسند. این دستگاه‌ها بی‌کیفیت هستند و هیچگونه ضمانتی برای کارکرد صحیح آن‌ها وجود ندارد.
از این جهت باید دقت داشته باشید و حتما به نکات ریز و جزئی در تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی دقت کنید. برخی از این موارد در ادامه گفته شده‌اند.
اولین و مهم‌ترین چیزی که باید توجه داشته باشید خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب خانگی است. برخی دستگاه‌هایی که در ایران به فروش می‌رسند با اینکه آرم و لوگو شرکت را دارند اما مونتاژ شده هستند و اورجینال نیستند. اگر از یک نمایندگی معتبر خرید کنید از کیفیت دستگاه مطمئن می‌شوید و با خیال راحت دستگاه را خریداری و استفاده می‌کنید.
به تمام آرم‌ها، لوگوها و نوشته‌های آن توجه کنید. دستگاه‌های اصل هیچگونه غلط املایی یا نوشتاری روی بدنه ندارند. در وهله‌ی اول باید کیفیت مقطع‌ها و قطعات دستگاه را بررسی کنید. اگر می‌بینید این دستگاه‌ها از نظر کیفیت مناسب نیستند. روی بدنه‌ی آن‌ها جای لکه و خط و خراش وجود دارد قطعا دستگاه اصل نیستند.
قیمت دستگاه تصفیه آب می‌تواند معیار خوبی برای سنجش کیفیت دستگاه باشد. هر دستگاهی با توجه به کیفیتی که دارد قیمتی هم متناسب با آن دارد. اگر دستگاه تصفیه آب با قیمت خیلی پایین به شما پیشنهاد می‌شود احتمال دارد که تقلبی باشد. می‌توانید قیمت دستگاه‌ها را از یک سایت معتبر چک کنید و با این دستگاه‌ها مقایسه کنید.
بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اگر تجربه و یا اطلاعاتی در زمینه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب ندارید یک متخصص با مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب می‌تواند به شما کمک کند راحت‌تر تصمیم بگیرید.

 

 

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی


اگر به متخصص دسترسی ندارید می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
می‌توانید از سایت‌های معتبر اطلاعات مربوط به دستگاه‌ها را بخوانید. معمولا نقد و بررسی دستگاه تصفیه آب در سایت‌های معتبر وجود دارد. می‌توانید این بررسی‌ها را هم قبل از خرید بخوانید تا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را تهیه کنید.
این مجموعه نمایندگی رسمی سه برند سافت واتر، اکوا پرو و سی سی کا است و تمام دستگاه‌های این مجموعه به طور مستقیم از تولیدکننده‌ها تامین می‌شود. اورجینال هستند و با ضمانت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرند. 
این دستگاه‌ها یک سال گارانتی طلایی دارند. در طول این یک سال هر گونه مشکل و یا ایراد حتی کوچک در عملکرد دستگاه توسط این شرکت رفع و رجوع می‌شود و شما هیچ هزینه‌ای بابت آن پرداخت نمی‌کنید. دستگاه‌های حرفه‌ای که کاملا اورجینال هستند وتا سال‌ها در خانه و محل کار آب آشامیدنی سالم را برای شما فراهم می‌کنند.
تمام مراحل نصب و راه‌اندازی و تست دستگاه‌ها را در مدت زمان کم با حضور خود شما انجام می‌دهند. شما در نهایت خواهید دید کیفیت آب مصرفی شما چقدر تغییر کرده است و با دستگاه‌های تست کیفیت آب می‌بینید چه حجمی از آلاینده‌ها از داخل آب حذف شده‌اند. در ضمن اگر در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب سردرگم هستید و اطلاعات کمی در این زمینه دارید با مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب می‌توانید جواب تمام سوالات خودرا از مشاور ما بگیرید.


فردا دیر است همین امروز آب آشامیدنی سالم و پاک را به خودتان و خانواده و دوستانمتان هدیه کنید .


مشاور فروش :  09175956589    
دفتر  فروش    : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

مطلب قبلی نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی انواع دستگاه‌ تصفیه آب رومیزی، زیرسینکی و دیواری
Print
2275 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه