دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 


 
برخی از نکات مهم در خرید آب تصفیه کن خانگی  که در کیفیت دستگاه و آب خروجی آن موثرند.
به حجم و ابعاد دستگاه‌ها توجه کنید. برخی دستگاه‌ها حجیم هستند و ابعاد سینک شما همخوانی ندارند. از این جهت قبل از هر چیز باید مطمئن شوید این دستگا‌ه‌ها قابلیت نصب در محل موردنظر شما را دارند. مخصوصا مخزن دستگاه که معمولا 12 یا 18 لیتری است و حجم زیادی می‌گیرد.
کیفیت فیلترها مهمند. هر فیلتری باکیفیت نیست. باید ببینید کدام برند فیلترهای باکیفیت‌تری دارد. هرچقدر توان و بازده فیلترها بالاتر باشد مسلما کیفیت آب خروجی هم بالاتر می‌رود. از این جهت باید روی این موارد تاکید کنید.

 

 خرید دستگاه تصفیه آب خانگی 


جنس بدنه دستگاه و نحوه‌ی طراحی آن را در نظر بگیرید. برخی دستگاه‌ها از پلاستیک بی‌کیفیت ساخته شده‌اند و پس از مدتی به دلیل فشار آب تغییر شکل می‌دهند و از کار می‌افتند.
در حقیقت باید قبل از هر چیز به بررسی دستگاه تصفیه آب، کیفیت و قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها بپردازید. آن‌ها را با هم مقایسه کنید. سپس نتیجه بگیرید و بهترین دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید. مشاوران ما در خرید دستگاه تصفیه آب در این زمینه می‌توانند کمک حال شما باشند.


مشاور فروش :  09175956589    
دفتر  فروش    : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی بهترین مارک دستگاه آب تصفیه خانگی
مطلب بعدی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
2039 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه