دات نت نیوک
انواع دستگاه‌ تصفیه آب رومیزی، زیرسینکی و دیواری
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

انواع دستگاه‌ تصفیه آب رومیزی، زیرسینکی و دیواری

انواع دستگاه‌های تصفیه آب

 

 

در خرید آب تصفیه کن باید یک فاکتور مهم را مدنظر قرار دهید و آن‌ هم مکانیزم تصفیه آب است. انواع دستگاه تصفیه آب با روش‌های مختلف آب را تصفیه می‌کنند. هر کدام کارایی خاص خودشان را دارند.
دستگاه تصفیه آب RO : RO یا اسمز معکوس روشی مدرن برای تصفیه آب است. در این روش از یک ممبران خاص برای تصفیه استفاده می‌شود و اکثر آلاینده‌های شیمیایی نظیر کلر و آفت‌کش‌ها از بین می‌روند. نیترات و فلزات سنگین و ذرات محلول در آب جدا می‌شوند و هیچ اثری از آلاینده‌ها در ابعاد کوچک نیست. این روش پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین مکانیزم تصفیه آب است.
دستگاه تصفیه آب UF: در این روش از اتصال متوالی فیلترها یا به اصطلاح الترافیلتراسیون استفاده می‌شود. معمولا فیلترهای رسوب و چند فیلتر کربنی در مسیر آب قرار می‌گیرند و اکثر آلاینده‌های موجود در آب را از بین می‌برند.
دستگاه تصفیه آب UV: این دستگاه یک فیلتر مخصوص فرابنفش دارد که می‌تواند انواع ویروس‌ها، میکروب‌ها، قارچ‌ها، باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌ها را از بین ببرد. از یک لامپ جیوه‌ای در این فیلتر استفاده می‌شود.

 

 

 

انواع دستگاه‌های رومیزی، زیرسینکی و دیواری

 


در مجموعه ما دستگاه‌های ترکیبی هم عرضه می‌کند. یعنی می‌توانید دستگاهی تهیه کنید که هم ممبران اسمز معکوس دارد و هم یک فیلتر مخصوص فرابنفش دارد که می‌تواند هر دو مکانیزم را برای تصفیه آب استفاده کند و کیفیت تصفیه آب را به بالاترین حد ممکن برساند.

در حال حاضر دستگاه‌های زیرسینکی بیشترین میزان استفاده را در تصفیه آب خانگی دارند. چون هم ظرفیت بالایی دارند و هم زیر سینک نصب می‌شوند و داخل آشپزخانه دیده نمی‌شوند. اما بسته به نوع استفاده‌ای که دارید می‌توانید دستگاه‌های رومیزی و یا دیواری نیز تهیه کنید. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب هم که با مکانیزم میکروفیلتراسیون و نانوفیلتراسیون کار می‌کنند روی شیر آب نصب می‌شوند.دستگاه‌های زیر سینکی معمولا با برق کار می‌کنند و یک مخزن هم برای نگهداری آب تصفیه شده دارند تا در مواقع ضروری از این آب استفاده کنید. همیشه به جریان آب وصلند و هر لحظه‌ای که دوست دارید می‌توانید از آب تصفیه شده در لحظه استفاده کنید.

مشاور فروش :  09175956589    

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی فیلتر های دستگاه تصفیه آب آکواپرو
Print
858 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه