دات نت نیوک
❤️ چرا آب اینقدر مهم است؟ ❤️
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ چرا آب اینقدر مهم است؟ ❤️

چرا آب اینقدر مهم است؟

 

مردم می توانند حداقل در یک روز از 100 لیتر آب آشامیدنی برای تغذیه ، دوش و استفاده کنند ، اما ما برای آبیاری از آب نیز استفاده می کنیم و بسیاری از صنایع و کارخانه ها برای فرآیندهای خود به آب احتیاج دارند و آن را به عنوان آب آلوده به محیط بازگردانده اند .

 

💛 چرا آب اینقدر مهم است؟ 💛 

    

یکی از بارزترین عواقب تغییر اوضاع این است که در مناطق معین کم باران می بارد و یا اینکه برخی رودخانه ها خشک می شوند ، بنابراین دیگر نمی توانیم تصور کنیم که آب یک کالای نامحدود است و بسیاری از مردم جهان به آب تمیز دسترسی ندارند  علاوه بر این ، تمام آبهای موجود در کره زمین برای مصرف انسان مناسب نیست بنابراین  علاوه بر اقدامات دیگر در مورد هدر رفتن آب ، لازم است سیستم های تصفیه آب راه اندازی شود که به ما امکان استفاده از آن را می دهد
همانطور که گفتیم 70٪ کره زمین آب است اما همه آن قابل مصرف نیست. باید بین آب آشامیدنی و غیر قابل شستشو تمایز قائل شود . آب آشامیدنی قابل مصرف است اما در بسیاری از مناطق کمبود این منبع وجود دارد یا آب آلوده شده است (آب غیر قابل شرب) و هیچ شبکه توزیع یا سیستم های لازم برای تبدیل آن به آب مصرفی وجود ندارد.

 

💛 چرا آب اینقدر مهم است؟ 💛 


طبق گزارش سال 2017 که توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و یونیسف تهیه شده است ، حدود 3 از 10 نفر در جهان دسترسی به آب آشامیدنی در خانه های خود ندارند. علاوه بر این ، از هر 10 نفر 4 نفر به دلیل کمبود آن حتی به این منبع دسترسی ندارند که این تعداد بیش از 1.3 میلیارد نفر را نشان می دهد.
کمبود آب یا کیفیت پایین آن باعث سالانه هزاران نفر در اثر مرگ و میر ناشی از بیماریهایی است که در اثر مصرف آب غیر قابل شرب ایجاد می شود و این نیز بر کیفیت غذا تأثیر می گذارد زیرا در پخت و پز با آب در شرایط نامساعد پخته می شوند.
تخمین زده می شود روزانه حدود 4000 کودک به دلیل بیماری هایی که به دلیل عدم دسترسی به آب آشامیدنی یا سیستم های بهداشتی ناکارآمد ایجاد می شوند ، جان خود را از دست می دهند . شایع ترین بیماری هایی که بر روی این کودکان تأثیر می گذارد ، علاوه بر سوء تغذیه به دلیل کمبود آب ، مالاریا و اسهال است.


به دلیل کمبود آب چه مشکلاتی در جهان وجود دارد؟
قبلاً در مورد یکی از عواقب بزرگ کمبود آب صحبت کرده ایم : بیماری هایی که باعث مرگ می شود ، به ویژه در کودکان و سالمندان در کشورهای در حال توسعه تأثیر می گذارد.
اما کمبود آب حیوانات و گیاهان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد ، که این باعث بیماری  و مرگ و میر می شود علاوه بر این ، نبود آب زمین را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد: در صورت عدم وجود آب ، محصولات زراعی خشک می شوند و مواد غذایی تولید نمی کنند ، که می تواند منجر به کمبود غذا برای تأمین نیازهای جمعیت شود و در صورت حفظ کمبود به مرور زمان زمین می تواند باشد.اما به یک زمین خشک و غیر بارور تبدیل شود.
از طرف دیگر ، کمبود آب شرایط بهداشتی را مانع از بروز و شیوع بیماری ها می شود. علاوه بر این ، کمبود آب منبع درگیری است زیرا این یک دارایی اساسی برای زندگی است.


گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی آیا آب قلیایی برای شما مفید است؟
مطلب بعدی آبها درسطح زمین
Print
1924 رتبه بندی این مطلب:
5.0