دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ لامپ یو وی (UV) تصفیه آب خانگی ❤️

لامپ یو وی (UV) دستگاه تصفیه آب خانگی


لامپ یو وی (UV) دستگاه تصفیه آب خانگی


لامپ های یو وی (UV) موجود در دستگاه تصفیه آب ، با تاباندن نور در طول موج حدود 260 نانومتر(nm) باعث نابودی یا غیر فعال شدن ویروس ها و باکتری های موجود در آب  و سایر میکروارگانیسم ها می شود . نور لامپ یو وی (UV) ، سبب می شود تا پیوندهای مولکولی در DNA شکسته شوند . اشعه های لامپ یو وی (UV) برای انسان ها هیچ خطری ندارند و کاملا بی خطر هستند و حتی اشعه های یو وی (UV) به مقدار کمی در نور خورشید وجود دارد ولی در تحقیقات نشان داده شده که این اشعه میتواند احتمال ابتلا به سرطان پوست را بسیار بالا ببرد زیرا این اشعه به سلولهای پوست آسیب زیادی وارد می کند . بخاطر همین اگر دقت کرده باشید محفظه های لامپ یو وی (UV) بسیار مقاوم هستند و بخاطر همین دلیل هیچ نوری از آن به بیرون انتشار پیدا نمی کند . این اشعه با چشم قابل نخواهد بود به همین دلیل یک محفظه بسیار مقاوم و با کیفیت بالا خریداری کنید . لامپ UV و جیوه بکار رفته در لامپ بسیار سمی و خطرناک هستند و در هنگام حمل و تعویض فیلتر ، باید بسیار مراقب بود .
سازنده دستگاه تصفیه آب اغلب فیلترهای یو وی (UV) را به صورت پیش فرض روی دستگاه های تصفیه آب خود قرار نمی دهند زیرا استفاده از فیلترهای یو وی در همه جا لزومی ندارد ولی  اگر به حضور فیلترهای یو وی نیاز باشد ، به راحتی می توان فیلترهای یو وی را به هر مدل از دستگاه تصفیه آب اضافه نمود و معمولا فیلترهای یو وی (UV) به صورت یک آپشن درنظر گرفته می شود . سیکل کامل دستگاه تصفیه آب ، در 5 مرحله انجام می شود .

فیلترهای ممبران در دستگاه های تصفیه آب خانگی در مرحله چهارم قرار دارد و فرایند اصلی در دستگاه تصفیه آب ، توسط این فیلتر انجام می شود . وظیفه این فیلتر این است که املاح آب را حذف می کند یا به عبارتی اصطلاحا آب را سبک می کند و مواد نامطلوب همچون نیترات و... را از آب حذف می کند .فیلتر ممبران همچنین توانایی حذف انواع میکروب و میکروارگانیسم ها را دارد و آب خروجی از فیلتر ممبران اطمینان بسیار بالایی دارد . 

آب های لوله کشی شهری به دلیل استفاده از کلر ، آلودگی میکروبی زیادی ندارد اما ممکن است در برخی از مناطق ، دارای آلودگی های میکروبی کمی باشد . این میزان از آلودگی میکروبی کم موجود در آب به راحتی توسط فیلترهای موجود در دستگاه تصفیه آب و فیلتر ممبران ، قابل حذف و تصفیه شدن می باشند بنابراین نیازی به استفاده از فیلتر یو وی (UV) نیست . ولی اگر آلودگی میکروبی آب بسیار بالا باشد که کاملا مشخص باشد ، استفاده از این فیلتر یو وی حتما توصیه می شود .
برای مناطقی که آلودگی میکروبی شدیدی ندارند ، استفاده از این فیلتر توصیه نمی شود .
 

در چه مواقعی از فیلتر (UV) استفاده کنیم ؟
اگر در مناطقی زندگی می کنید که آلودگی شدید میکروبی در آب وجود دارد و یا آب مصرفی بازیافت آب فاضلاب می باشد و یا اینکه فاضلاب های صنعتی درون آب وجود داشته باشد ، یا حتی اگر از آب چاه و یا چشمه ها استفاده می کنید که ممکن است آلودگی میکروبی داشته باشد ، استفاده از فیلترهای یو وی (UV) موثر هستند .
 

جایگزین فیلترهای (UV)
برخی از شرکت های ساخت دستگاه تصفیه آب از فیلترهای آنتی باکتریال استفاده می کنند که جایگزین فیلتر های یو وی (UV) می باشند و توانایی حذف انواع میکروب و باکتری را دارند .  بزرگ ترین مزیت آنها این است که این فیلترها دردسرهای لامپ یو وی (UV) را ندارند و همچون یک فیلتر معمولی در دستگاه تصفیه آب استفاده می شود. 
یکی از بهترین نمونه های این نوع فیلتر، فیلتر نانو سیلور فلاکس تک (Nano Silver Carbon Fluxtek)می باشد. 

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه های:
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرام به آدرسwater.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ نصب دستگاه تصفیه آب خانگی ❤️
مطلب بعدی ❤️ آموزش تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب ❤️
Print
738 رتبه بندی این مطلب:
5.0