دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ آموزش تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب ❤️

آموزش تعویض فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی

آموزش تعویض فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی


فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مهمترین مراحل نگهداری دستگاه تصفیه آب بشمار میرود زیرا ماندگاری کیفیت آب بستگی به انجام سرویس های منظم دارد. 

 

برای تعویض فیلترهای ممبران مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:


1.    برق دستگاه تصفیه آب را قطع کنید.

 

2.    شیر اصلی آب دستگاه تصفیه آب را ببندید.

 

3.    از آزاد بودن شیلنگ های دستگاه تصفیه آب مطمئن باشید و سعی کنید که دستگاه در مکان مناسبی قرار دهید که تسلط کافی به آن داشته باشید.

 

4.    حواسمان به شیلنگ دستگاه باشد و از فشار آوردن به شیلنگ های دستگاه تصفیه آب اجتناب کنید ، اگر احساس می کنید اتصالات دستگاه و فیلترها به وسیله شیلنگ های کوتاهی به هم متصل هستند. در ابتدا با دقت شیلنگ ها را از جایشان جدا کنید. شما اگر در این قسمت با مشکل مواجه شدید حتما از سرویسکاران شرکت ژابیز کمک بخواهید.

 

5.    سپس شیلنگ ورودی به هوزینگ ممبران را باز کنید. 

 

6.    در مرحله بعد سر هوزینگ ممبران را بچرخانید تا باز شود و سپس فیلتر ممبران قبلی را که عمرش تمام شده است را به کمک انبردست خارج کنید ، حالا شما می توانید فیلترممبران جدید را درون محفظه اش قرار دهید. 


7.    قبل از قرار دادن فیلتر ممبران ابتدا فیلتر را از سلفون خارج کنید. قسمت بزرگتر که دارای واشر ضخیم سیاه رنگ می باشد سر فیلتر ممبران می باشد و قسمت دیگری که دارای دو عدد اورنگ کوچک می باشد ته فیلتر ممبران است. 

 

8.    با همان روشی که فیلتر ممبران قدیمی را بیرون آوردید فیلتر ممبران جدید را درون محفظه قرار دهید . برای این کار شما می توانید از یک انبر دست یا آچار مناسب استفاده کنید ، پس از آن که شما فیلتر ممبران را درون هوزینگ خودش قرار دادید باید کمی به هوزینگ ضربه بزنید تا به صورت کامل درون محفظه اش فرو برود. این روش در هوزینگ ها ممکن است متفاوت باشد و شاید شما نیازی به ضربه زدن نداشته باشید فقط شما باید به وسیله انبردست یا ابزارهای مناسب دیگر کمی آن را به داخل فشار دهید. در این مرحله فیلتر باید به خوبی درون محفظه قرار بگیرد .

 

9.    اگر فیلتر به صورت صحیح و درست درون هوزینگ مخصوص فیلترممبران قرار نگرفته باشد احتمال این که آب آلوده با آب تصفیه شده مخلوط شود بسیار زیاد است. برای این کار شما می توانید  پس از پایان کار دستگاه تصفیه آب را روشن کنید. 

 

10.    در مرحله آخر آب و برق دستگاه را وصل می کنید و طبق آموزش زیر عمل کنید :
•    در ابتدا شما شیرآب ورودی مخزن ذخیره آب دستگاه تصفیه آب  را ببندید
•    سپس شیر برداشت آب روی سینک را باز کنید تا دستگاه تصفیه آب شروع به تصفیه آب کند.
•    در انتها شما چند بار و در فاصله های زمانی مختلف با دستگاه TDS متر مقدار کیفیت PPM آب را اندازه بگیرد تا مطمئن شوید آب تصفیه با آب فاضلاب مخلوط نشده باشد.
•    اگر شما در هر مرحله نسبت به انجام درست مراحل فوق مطمئن نبودید می توانید  از سرویسکارهای مجرب شرکت ژابیز کمک بخواهید. 

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه های:
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرام به آدرسwater.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ لامپ یو وی (UV) تصفیه آب خانگی ❤️
مطلب بعدی دستگاه تصفیه آب پنج مرحله ای مدل لِجـِـند
Print
741 رتبه بندی این مطلب:
5.0