دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا کنیم. به‌ قولی می‌توان این‌ گونه گفت که شما با آگاهی از خطاهای پکیج ایران رادیاتور با زبان و گویش پکیج دیواری‌تان آشنا می‌شوید! 


کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L


زمانی‌که شما از پکیج دیواری برای سیستم گرمایشی خود انتخاب می‌کنید، حتماً باید از خطاهای پکیج  اطلاعات کامل و جامعی داشته‌باشید تا در صورت بروز آن‌ها بدانید مشکل از کجا می باشد. 

سری L پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای چند مدل مختلف همچون ECO22 ، M24 ، E28 ، L24 ، L28 ، L36 . ECO24 ,  و پکیج‌های زمینی همچون G35 و Z36 است که ما در اینجا به عنوان نمونه مدل L24FF را بررسی می‌کنیم. این مدل دارای راندمان حرارتی ۹۰ درصد بوده و مناسب منازل و یا اماکن تا متراژ ۱۴۰ مترمربع است.
لازم به ذکر است که خطاهای عنوان شده در این قسمت شامل تمامی مدل‌های سری L  است. بنابراین با ما همراه باشید تا لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور  در این سری را بررسی کنیم.

 

1.    معنا و دلیل ارور E1 پکیج ایران رادیاتور چیست؟
معنای این ارور کم بودن میزان آب در مدار پکیج می باشد. برای حل این مشکل باید ابتدا شیر پرکن پکیج را باز کنید تا فشارسنج به یک بار برسد.


2.    معنا و دلیل ارور ۸۱ Eپکیج ایران رادیاتور چیست؟
این ارور به معنای این است که کلید حرارتی دمای بالایی را در دستگاه نشان می‌دهد. اما این دما از نظر NTC طبیعی می باشد. در این شرایط سه دلیل وجود دارد که یا اینکه:
    پمپ دستگاه خراب است
    ارتفاع شعله بالا است
   و یا کلید حد خراب می باشد .


راه حل پیشنهادی برای رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور، رسوب‌زدایی پکیج است، اما اگر خطا حل نشد باید به سراغ پمپ و یا کلید حد رفت و آن‌ها را تعمیر و یا تعویض کرد.


3.    معنا و دلیل ارور E88 چیست؟
زمانی‌که دمای مدار بین ۸۹ تا ۱۰۵ درجه سانتی گراد می‌رسد این خطا بروز می‌دهد. راه حل رفع این مشکل در قسمت ارور E81 ذکر شده‌است.


4.    معنا و دلیل ارور E2 چیست؟
زمانی این ارور رخ می‌دهد که شعله در پکیج تشکیل نشده‌باشد. علل بروز این مشکل هم می‌تواند دلایل مختلفی داشته‌باشد.

دلایلی همچون:
قطعی گاز پکیج
خراب‌بودن قسمت جرقه‌زن
خراب‌بودن یون تشخیص شعله
تشکیل فلچ در دودکش
عدم اتصال برق دستگاه به زمین
خرابی شیر گاز برقی
برای رفع خطای E2 پکیج ایران رادیاتور باید  بررسی کنید گاز در پکیج وجود دارد یا نه؟ اگر پس از این بررسی باز هم مشکل وجود داشت باید به سراغ یون‌های تشخیص مشعل و جرقه زن بروید.
اگر دوباره خطا را مشاهده کردید، باید به سراغ دودکش بروید. امکان دارد که فلچی در دودکش رخ داده باشد که باید آن را رفع کنید.
اگر باز هم مشکل همچنان وجود داشت به سراغ اتصال برق دستگاه به زمین بروید. امکان دارد که شیر گاز برقی دستگاه خراب باشد که باید آن را تعویض کنید.


5.    معنا و دلیل ارور E42 چیست؟
این کد به معنای باز بودن NTC است و برای حل این خطا باید NTC  را تعویض کرد.


6.    معنا و دلیل ارور E41 چیست؟
این کد نیز به معنای خراب بودن NTC آبگرم مصرفی بوده و نشان‌دهنده کوتاه بودن مدار آن است. برای حل این خطا نیز باید NTC  را تعویض کرد.


7.    معنا و دلیل ارور E32 چیست؟
این خطا به معنای خرابی NTC در مدار برگشت شوفاژ بوده و نشان‌دهنده‌ی باز بودن مدار است برای حل ارور این کد نیز باید NTC را تعویض نمود.


8.    معنا و دلیل ارور E31 چیست؟
وقتی این کد بر روی صفحه‌ی پنل پکیج دیده می‌شود نشان‌دهنده خرابی مدار شوفاژ است. برای حل ارور این کد نیز باید NTC را تعویض نمود.


9.    معنا و دلیل ارور E10 چیست؟
وقتی سنسور دود در دستگاه فعال می‌گردد این خطا بروز می‌دهد. برای حل آن باید به سراغ مسیر خروجی دودکش پکیج بروید. اگر مسیر خروجی مشکلی نداشت کلاهک H را بررسی کنید و مطمئن شوید که دود به راحتی خارج می‌گردد. اگر مشکل همچنان حل نشده باقی‌ماند، ترموستات دود دستگاه را بررسی کنید.


10.    معنا و دلیل ارور E51 چیست؟
این کد به ین معناست که با وجود روشن بودن فن در دستگاه، پرشر سوییچ دود قطع است.
دلایل بروز این مشکل را معمولا به دو دسته تقسیم می‌کنیم.
دلایل بروز مشکل زمانی‌که فن سالم بوده و کار می‌کند:
    کثیف بودن فن
    انسداد مسیر دودکش
    خرابی پرشر و یا شلنگ متصل به آن
دلایل بروز مشکل زمانی‌که فن کار نمی‌کند:
   مسدود بودن مسیر حرکت فن
برای رفع خطای E51 در پکیج ایران رادیاتور ابتدا فن را با دست بچرخانید، اگر فن چرخید، برد دستگاه دچار مشکل شده‌است. در این صورت باید رله‌ برد را تعویض نمود. اگر رله‌ برد مشکلی نداشت، کافی‌ است چند ضربه به روی رله بزنید تا دوباره شروع به کار کند.


11.    معنا و دلیل ارور E50 چیست؟
معنای این ارور این است که با وجود خاموش‌بودن فن پرشر، سوییچ دود دستگاه متصل است. دلایل احتمالی بروز این خطا هم عبارتند از: ‌خرابی پرشر سوییچ و یا خرابی رله‌ برد و برای حل آن هم باید پرشر سوییچ و رله‌ برد را تعویض نمود.


12.    معنا و دلیل ارورهای E99، E30، E12 چیست؟
این کدها به معنای خطا در برد دستگاه پکیج بوده و راه حل این خطاها، تعوض برد است.

 

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی cck
مطلب بعدی خرید آب تصفیه کن خانگی
Print
1310 رتبه بندی این مطلب:
5.0