دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

خرید آب تصفیه کن خانگی

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی


شرکت ژابیز وارد کننده بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. جهت آگاهی از مشخصات فنی دستگاه ، قیمت دستگاه ، عکس های بیشتر دستگاه تصفیه آب ، گارانتی طلایی دستگاه ، مراحل و فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی و هم چنین خرید و سفارش آنلاین دستگاه لطفا به صفحه مربوط به هر محصول در سایت ما مراجعه نمایید.
پرداخت و تسویه حساب خرید هر دستگاه پس از ارسال و نصب رایگان و فاکتور فروش معتبر شرکت ژابیز توسط نماینده شرکت و تست تصفیه آب شده از دستگاه و مقایسه آن با آب شرب مصرفی شما توسط کارشناس نصب شرکت ژابیز در حضور شما خریداران گرامی می باشد.
بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی
شرکت ژابیز یکی از بزرگترین وارد کننده ها و تامین کننده قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه هوا با بهترین قیمت نیز می باشد  که مشتریان عزیز تحت پوشش پشتیبانی و خدمات مادام العمر شرکت جهت تامین قطعات، سرویس و تعویض فیلترها قرار خواهند گرفت و خریداران تصفیه آب می توانند به صفحه فروش محصولات  سایت ما مراجعه کنند و ضمن بررسی پک ها و کسب اطلاعات بیشتر خرید و سفارش خود را بدهند.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L
مطلب بعدی نمایندگی مجاز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر
Print
1238 رتبه بندی این مطلب:
5.0