دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

محصولات شرکت بوتان

محصولات شرکت بوتان

محصولات شرکت بوتان


گروه صنعتی بوتان در سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه انتخاب شد که این انتخاب به واسطه صادرات انواع محصولات گرمایشی بوتان به بیش از ۱۶ کشور اروپایی بود. علاوه بر این در سال ۱۳۹۶ نیز مجددا بوتان به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب و لوح و تندیس زرین صادرکننده نمونه ملی در سال ۱۳۹۶ نیز به گروه صنعتی بوتان اهدا شد. از پارامترهایی که موجب این توفیقات و تداوم آن شده است می‌توان به مرغوبیت محصولات  و میزان رشد صادرات، نسبت به دوره قبل و ورود به بازارهای جدید اشاره کرد. بوتان از سال‌های دور تاکنون توانسته بیش از ۱۶۰ مدل مختلف از محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر کند و در  این سال‌ها نیز مجموع محصولات گرمایشی صادراتی (پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری فوری و رادیاتورهای آلومینیومی) ما به مقصد اروپا از مرز ۴۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است.


از جمله ویژگی های این محصول:

دارای سیستم‌های متنوع عیب‌یاب الکترونیکی

ضد یخ‌زدگی

ضد گریپاژ پمپ

شیر سه طرفه

سیستم خودکار تنظیم جریان گاز

کنترل دما و فشار مدار

همچون سایر محصولات بوتان نشان کیفیت اروپا CE ، استاندارد ملی ایران و استاندارد ایمنی و بهداشت OSHAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ را نیز دارد.

 

 

محصولات بوتان 

 گروه تاسیساتی ژابیز آماده ارائه خدمات به شرح ذیل می باشد:
 نصب خرید و فروش، تعمیرات و سرویس دهی انواع محصولات پکیچ رادیاتور و پیگیری سریع مشکلات در خدمت شما هموطنان عزیز  می باشد

شرکت تاسیسات ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری :

بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ ، ایساتیس ، آلپن هات ، سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، ایساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور

برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

 

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرام water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی خصوصیات رادیاتور های پره ای
مطلب بعدی انواع رادیاتور های گرمایشی
Print
1138 رتبه بندی این مطلب:
5.0