دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

انواع رادیاتور های گرمایشی

انواع رادیاتور های گرمایشی

انواع رادیاتور های گرمایشی


 رادیاتور های گرمایشی

رادیاتورهای پره ای، رادیاتورهای پنلی، رادیاتورهای حوله خشک کن، رادیاتورهای برقی، رادیاتورهای قرنیزی، انتخاب بین این رادیاتورها بستگی به ابعاد و طراحی فضای مورد نظر شما، میزان و کیفیت گرمایی که برای محیط در نظر گرفته اید دارد، برای انتخاب باید تعریفی از آنها داشته باشید باید بدانید که رادیاتور پره ای چیست؟

چه کارایی دارد تا بتوانید از این بین آن را انتخاب کنید، تفاوت هایی در طرح و کارایی و نحوه نصب این رادیاتورها نیز وجود دارد، مثلا نحوه نصب رادیاتور پره ای با رادیاتور قرنیزی کاملا متفاوت است و کارکرد انها نیز متمایز خواهد بود.


رادیاتور پنلی تخت
اکثر سیستم‌ های گرمایش هیدرونیک از رادیاتورها استفاده می ‌کنند، در حالی که قسمت فولادی استوانه ‌ای و یکپارچه و مشبک بالای آن به عنوان یک طراحی جاودانه تلقی می ‌شود، شما می توانید جایگزینی شیک برای ان در نظر بگیرید، جایگزینی که قسمتی صاف و هموار دارد، فراهم نمودن یک رادیاتور پنلی جذاب از نظر زیباشناسی با سطح صاف و ابریشمی و شبکه‌ های بالای منسجم، قسمت ‌های مسطح، یکپارچه که با همه محیط‌ های داخلی یکپارچه می ‌شوند و عنصر قابل قبولی از طراحی را فراهم می‌ کنند، بهترین گزینه پیش روی شما است.
علاوه بر نوار کاملا صاف، پانل های تخت نیز در دسترس هستند که خط دقیقی را در هر دو راستا افقی و عمودی ارائه می دهند تا نگاه مورد علاقه را بدون تاثیر ذره ای از پانل فولادی سنتی نشان دهند.

 

انواع رادیاتور های گرمایشی 
هر رادیاتور دارای یک مخزن رسانایی فرو رفته است که از یک طرف با آب تغذیه می ‌شود و از طرف دیگر تخلیه می ‌شود، هنگامی که بر روی حرارت مرکزی خود تمرکز می‌ کنند، از داخل به بیرون گرما را ساطع می کنند.
رادیاتورها صفحات مسطح و صاف، مخزن اصلی مستطیل ‌شکلی دارند، احتمالا چند اینچ ضخامت و یک متر یا بیشتر طول دارند از این رو مسطح یا تخت نامیده می شوند و ساده ‌ترین شکلی هستند که یک رادیاتور نسل جدید می ‌تواند داشته باشد، این رادیاتورها هم از جریان همرفت برای تولید گرما استفاده می کنند، اما کارایی آنها برای گرم کردن یک اتاق مناسب است، اگر دنبال یک رادیاتور باریک هستید رادیاتورهای پنلی تخت برایتان مناسب است.


طراحی رادیاتور ها
ممکن است رادیاتورهای پانلی مثل یک اثر هنری به نظر برسند اما اشتباه نکنید که آن‌ ها خیلی بیشتر از یک سبک طراحی هستند که اغلب یک عملکرد حرارتی استثنایی و کارآمد را فراهم می‌ کنند، بنابراین اگر به دنبال رادیاتوری متمایز هستید، یک راه برای تبدیل کردن یک سیستم گرمایش کارکردی مهم به یک نقطه کانونی شیک استفاده از رادیاتور پنلی می باشد.

 

گروه خدماتی ژابیز ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید  پکیج رادیاتور  مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی ژابیز در اسرع وقت صورت خواهد گرفت.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرام water.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی محصولات شرکت بوتان
مطلب بعدی راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
1523 رتبه بندی این مطلب:
5.0