دات نت نیوک
فیلترهای تصفیه آب دریایی
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

فیلترهای تصفیه آب دریایی

فیلترهای تصفیه آب دریایی

کاهش منابع آب شیرین موجود در سالهای اخیر به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. کاهش متعاقباً حجم آب باعث افزایش غلظت آلاینده ها و آلودگی ها نیز شده است. به دلیل این مشکل ، سیستم های آبیاری مدرن ، با استفاده از آب های زیرزمینی یا سطحی ، به سیستم های تصفیه کارآمدتری نیاز دارند.

 

فیلترهای تصفیه آب دریایی 

 


فیلترهای آبیاری اتوماتیک سیستمهای آبیاری و کوددهی را از انواع ذرات محافظت می کنند و سالها ادامه کار را بدون اجازه قطره چکان و نازل های آبپاش توسط مواد جامد معلق مانند جلبک ، شن و ماسه ، برگها ، صدف و غیره مسدود می کنند.
Filternox  خودکار فیلتر تمیز هستند راه حل مناسبی برای زمین های گلف، کشاورزی، باغبانی و تمام برنامه های کاربردی هر کجا اقتصاد آب و بهره برداری بی عیب و نقص مورد نیاز است.
فیلترهای برگشتی اتوماتیک سیستم کنترل هیدرولیکی ویژه ای را ارائه می دهند که بدون نیاز به انرژی اضافی به غیر از فشار آب ، باعث برگشت برگشت می شود. همچنین در هنگام گرگرفتگی ، هیچ وقفه ای در جریان آب با این سیستم کنترل هیدرولیکی وجود ندارد.ما مدلهای تمیز کردن خودکار دو مرحله ای را تولید می کنیم تا مستقیماً در مقابل آبهای سطحی پیش از سیستم آبیاری اجرا شود که نیازی به سرمایه گذاری اضافی ندارد.
مزارع ماهی از آب دریا یا آب شیرین به عنوان منبع آب برای تولید ماهی استفاده می کنند. به دلیل نیاز به آب شیرین کافی ، یک سیستم تصفیه آب باید در مزرعه ماهی یکپارچه شود.
همچنین به عنوان آب تصفیه شده ، فیلتر می شود ، آب داخل مخازن و حوضچه ها نیز باید به طور مداوم توسط جریان جانبی فیلتر شوند تا شرایط آب بهداشتی لازم حفظ شود.ساختار کامل فولاد ضد زنگ از Filternox  به صورت خودکار خود تمیز کردن صافی درمان راحت ترین و بهداشتی برای حذف مواد جامد معلق و ذرات برای aquafarmingبا هزینه های نگهداری حداقل فراهم می کند.

 

فیلترهای تصفیه آب دریایی 


اندازه ذرات خاک موجود در آب دریا بسیار متفاوت است. بنابراین ، تصفیه آب دریا نسبت به سایر مایعات نیاز به مراقبت بیشتری دارد. برای خارج کردن ذرات از 10 میلی متر در یک انتهای طیف تا 50 ذره میکرون در طرف دیگر ، یک محلول تصفیه بسیار ویژه مورد نیاز است. نیاز به فیلتراسیون ذرات درشت و ریز همزمان دارد.
Filternox اتوماتیک فیلتر خود تمیز کردن برای تصفیه آب دریا در سکوهای نفتی استفاده می شود، حفاظت از مبدل های حرارتی، فیلتراسیون فوق العاده و واحد اسمز معکوس و همچنین استفاده های تفریحی است.نکته مهم دیگر در تصفیه آب دریا تأثیر خوردگی آن است 
مانند آب دریا ، آبهای سطحی نیز حاوی تنوع و اندازه های زیادی از ذرات آلاینده هستند. برای برطرف کردن مؤثر این چالش ، واحدهای تصفیه نیاز به فیلتراسیون اتوماتیک درشت و ریز دارند. ساخت رسوب و در نتیجه از بین رفتن راندمان یکی از اصلی ترین مشکلات در مبدل های حرارتی ، نازل ها ، سیستم های تبادل یونی ، مهر و موم ، غشاها و سایر تجهیزات حساس است.


گروه تاسيساتي يزد تهويه آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي

 

فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

کارشناس فروش : 09175956589

آدرس: شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزيستي نبش کوچه طبقه2واحد 4

مطلب قبلی مدیریت آب در ایران باستان
مطلب بعدی فناوری نانو برای تصفیه آب
Print
2507 رتبه بندی این مطلب:
5.0