دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

خاصیت فیلتر های تصفیه آب

فیلترهای خاصیت دهنده به آب تصفیه شده به طور طبیعی


خاصیت فیلتر های تصفیه آب

 


بخش دیگری از فیلترها مانند فیلتر مینرال و فیلتر قلیایی‌کننده برای اضافه کردن خواص مفید به آب مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور طبیعی که سنگهای مواد معدنی در داخل این فیلتر قرار دارند. فیلتر مینرال یا مواد معدنی قادر است املاح معدنی و عناصری مانند منیزیم و پتاسیم را به آب اضافه کند که این عناصر برای بهبود کارکرد اعضای مختلف بدن بسیار مفیدند. فیلتر قلیایی‌کننده آب که به آن فیلتر آلکالاین alkaline نیز گفته می‌شود، نوع دیگری از فیلتر است که در برخی مدل‌های دستگاه تصفیه آب مانند برند سی سی کا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کار فیلتر آلکالاین قلیایی کردن یا بازی کردن آب است. به طور کلی دو خاصیت اسیدی و بازی خواصی مخالف با یکدیگر هستند. همان‌طور که می‌دانیم اسید قابل از بین‌برندگی بالایی دارد و به همین خاطر آبی که خاصیت اسیدی داشته باشد، می‌تواند به اندام‌ها، استخوان‌ها و حتی دندان‌ها نیز آسیب برساند. آب اسیدی مینای دندان‌ها را از بین می‌برد و به مرور با ضعیف شدن این لایه محافظ، دندان‌ها دچار پوسیدگی می‌گردند.
همچنین میزان ناچیز اسیدی که در آب شهری وجود دارد، به مرور زمان اندام‌های ما را فرسوده و مستهلک می‌سازد؛ زیرا بخش قابل‌توجهی از اندام‌ها را آب تشکیل داده است. اما آب قلیایی شده نه تنها برای بدن ضرری ندارد، بلکه به کارکرد بهتر اعضای مختلف نیز کمک می‌کند و باعث صافی و درخشان‌تر شدن پوست و تقویت مو می‌گردد. ضمن آن که فیلتر آلکالاین با قلیایی کردن آب سبب می‌شود که احتمال ابتلا به انواع بیماری مانند قند خون، چربی، افسردگی و... تا حد چشم‌گیری کاهش پیدا کند

 


خاصیت فیلتر های تصفیه آب

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 

 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589  
 

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی کاربرد انواع فیلتر تصفیه آب
مطلب بعدی دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه های تقطیر آب
Print
1694 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه