دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کاربرد انواع فیلتر تصفیه آب


آشنایی با انواع فیلتر تصفیه آب و کاربرد آن‌ها

 

فیلترهای از بین برنده‌ی آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی
انواع دستگاه تصفیه آب دارای فیلترهای مختلفی هستند که هر کدام برای از بین بردن بخشی از آلاینده‌های موجود در آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی انواع فیلترهایی که در مدل‌های مختلف دستگاه تصفیه آب به کار می‌روند، عبارتند از:
  
 
فیلتر پلی پروپیلن
فیلتر کربن پودری
فیلتر کربن بلاک
فیلتر ممبران
فیلتر کربن خطی
فیلتر مینرال
فیلتر آلکالاین
فیلتر فرابنفش
فیلتر معدنی فعال

 

 

کاربرد انواع فیلتر تصفیه آب 


 
فیلترهای پلی پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران و فیلتر کربن خطی وظیفه زدودن آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی از آب را دارند. آلاینده‌های فیزیکی در برابر موادی مانند گل ‌و لای، شن، سنگریزه، ریگ، گچ، آهک و سایر سختی‌های آب عمل تصفیه را انجام می‌دهند و از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردارند؛ به طوری که قادرند ذرات تا اندازه‌ی 0.001 میکرون را از آب جدا کنند. همچنین بخش دیگری از فیلترهای نام برده هرگونه طعم، بو و مزه‌ی آب را از بین می‌برند و آبی خالص را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورند.
ضمن آن که انواع باکتری‌ها، میکروب‌ها و میکروارگانیسم‌ها نیز توسط این فیلترها از بین می‌روند که این مسئله باعث می‌شود آبی کاملاً سالم به دست مصرف‌کننده برسد.
این در حالی است که درصد قابل‌توجهی از آلاینده‌های ذکر شده در آب توزیعی در شبکه‌های آب تصفیه شده شهری وجود دارند و از بین نمی‌روند؛ به علاوه وجود املاح سنگین در آب تصفیه شده‌ی شهری نیز می‌تواند سلامتی ما را با خطرات جدی مواجه کند؛ در حقیقت همان رسوباتی که در دیواره‌ی کتری یا سماور مشاهده می‌شوند، رسوبات موجود در آب تصفیه شده شهری هستند و از آنجایی که ما معمولاً آب را قبل از مصرف نمی‌جوشانیم، آن‌ها را به صورت ناخودآگاه وارد بدن خود می‌کنیم.
همچنین در بعضی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یک فیلتر تصفیه آب فرابنفش نیز وجود دارد که به صورت کاملاً کنترل شده و مؤثر تمام آلاینده‌های آب را به طور مطلق از بین می‌برد و احتمال زنده ماندن میکروارگانیسم‌ها و میکروب‌ها را به صفر می‌رساند.

 


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی خرید دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی خاصیت فیلتر های تصفیه آب
Print
1670 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه