دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

بین بردن باکتری ها در سیستم های تصفیه آب

پیشگیری و از بین بردن باکتری ها در سیستم های تصفیه آب

 


پیشگیری بسیار بهتر از درمان است.جلوگیری از رشد باکتری ها در سیستم های تصفیه آب ، در بیشتر موارد ، در درجه اول عامل طراحی سیستم خوب است. مواد نصب شده مورد استفاده معمولاً از جنس استنلس استیل ABS ، PVC ، پلی پروپیلن ، PVDF یا 316L هستند.
استانداردهای نصب بسیار مهم است. منظور ما این است که تمام اتصالات لوله کاری باید بدون شکاف باشند. آب تصفیه شده باید همیشه از طریق حلقه توزیع آب خالص در حال حرکت باشد. سرعت جریان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باید سرعت کار از 1.5 تا 2.0 متر در ثانیه از طریق لوله کاری حاصل شود.

فضاهای مرده یک دلیل کلاسیک برای رشد باکتری ها است. هیچ فضای مرده که باعث ایجاد آب ساکن شود ، نباید بیشتر از چهار قطر داخلی کار لوله باشد. یک روش معمول و مؤثر در پیشگیری از باکتری ها با عبور چندین برابر از آب تصفیه شده از طریق دستگاه استریلیزر فوق العاده بنفش است. سیستم های ماوراء بنفش بسیار مؤثر هستند به شرط نصب ، اندازه و کارکرد صحیح. در بیشتر موارد ، طول عمر مؤثر لامپ UV قوس الکتریکی مورد استفاده برای از بین بردن باکتری ها 9000 ساعت است.

 

از بین بردن باکتری ها در سیستم های تصفیه آب

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی قیمت دستگاه تصفیه آب اولترافیلتراسیون
مطلب بعدی روش های ضد عفونی دستگاه تصفیه آب
Print
1981 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه