دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

روش های ضد عفونی دستگاه تصفیه آب

روش های ضد عفونی تصفیه آب

 


برای حفظ عملکرد باکتری های یک سیستم آب تصفیه شده ، به طور مرتب از نظر شیمیایی ضد عفونی می شود. مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده بیشتر در گروه اکسیدکننده ها قرار می گیرند. کسانی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند: هیپوکلریت سدیم ، پراکسید هیدروژن ، دی اکسید کلر و ترکیبی از اسید پراستریک و پراکسید هیدروژن است. روش و مواد شیمیایی مورد استفاده به طراحی سیستم تصفیه آب درگیر بستگی دارد و مشکل باکتری ها برطرف می شوند.
قبل از ورود به مواد ضد عفونی کننده ، بیشتر مراجعین به کمک و راهنمایی متخصصان تصفیه آب نیاز دارند. ضد عفونی حرارت ، (پاستوریزاسیون) یک روش ضد عفونی بسیار مؤثر است. با این حال برای تسهیل این روش در وهله اول باید سیستم آب تصفیه شده طراحی و نصب شده باشد.


روش های ضد عفونی تصفیه آب

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
 

 

مطلب قبلی بین بردن باکتری ها در سیستم های تصفیه آب
مطلب بعدی از بین بردن باکتری تصفیه آب
Print
1995 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه