دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ فروش فیلتر تصفیه آب رویال در شیراز ❤️
مدیر سایت

❤️ فروش فیلتر تصفیه آب رویال در شیراز ❤️

فروش فیلتر تصفیه آب رویال در شیراز

مسلم است که هدف اصلی شما از خریداری دستگاه تصفیه آب خانگی ، بالابردن سطح بهداشت وکیفیت آب آشامیدنی خود و خانواده تان است.
 

💛 فروش فیلتر تصفیه آب رویال در شیراز 💛  


 

💧 مرحله اول: 💧
این فیلتر از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده است. این الیاف فشرده شده اند و لابه لای آنهامنافذی به قطر حداکثر 5 میکرون وجود دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلق بزرگتر از 5میکرون از آب حذف می شوند. گل و لای، شن وماسه، زنگ لوله ها و ذرات ناشی از پوسیدگی لولهها در این مرحله از آب حذف شده و آب زلال و شفاف می شود.

 

💧 مرحله دوم: فیلتر کربن فعال پودری 💧
در دستگاه های تصفیه آب خانگی ، فیلتر زغالی یا کربن فعال از جنس پوسته نارگیل که در مرحلهدوم قرار دارد، دارای خاصیت جذب سطحی است و قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعمنامطبوع آب را حذف کند.شاید بتوان گفت وظیفه اصلی این فیلتر همان حذف کلر باقیمانده از آب می باشد، چرا که کلر علاوهبر مضراتی که برای سلامتی انسان دارد، می تواند به فیلتر اصلی ( ممبران RO ) نیزآسیب بزند.


💧 مرحله سوم: کربن بلاک 💧
نحوه عملکرد این فیلتر دقیقا مشابه فیلتر مرحله اول است. با این تفاوت که در این مرحله دقت تصفیهآب به یک میکرون می رسد و علاوه بر تصفیه فیزیکی بخاط کربن بودن جنس فیلتر تصفیه شیمیایینیز انجام میشود. لذا ذرات معلق و آلاینده های شناور در آب که در مرحله اول و دوم از آب حذف نشده اند، در این مرحله از آب حذف می شوند و آب کاملا زلال و شفاف و مطلوب می شود.


💧 مرحله چهارم: فیلتر اسمز معکوس RO 💧
این فیلتر ، در واقع فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب است. فیلتر اسمز معکوس، از چندين لايه غشاءنيمه تراوا كه به دور يك لوله مركزي پيچيده شده اند تشكيل شده است.چون ناخالصي های محلول در آب، قادر به عبور از غشاء نيستند از اين رو در يك طرف غشاءآب تقريبا خالص وجود خواهد داشت كه راهي لوله مركزي شده و به سمت خروجي آب تصفيه شدههدايت مي شود. در طرف ديگر لايه هاي غشاء، آب تغليظ شده از ناخالصي ها وجود خواهد داشتكه به سمت مجراي فاضلاب هدايت مي شود.

 

 

فروش نصب تعویض انواع فیلتر تصفیه آب در شیراز

 

💜 فروش فیلتر تصفیه آب رویال 💜 

 


روش اسمز معكوس مي تواند املاح آب را 90 تا 98 درصد كاهش دهد. نیترات، آرسنیک، سرب،جیوه و سایر ناخالصی های محلول در آب و و فلزات سنگین مضر در آب در این مرحله از آبحذف می شوند. سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری و چای ساز و ... می شود حذف شده و آب سنگین به آب سبک و گوارا تبدیل می شود.

 

💧 مرحله پنجم: فیلتر پست کربن 💧
این فیلتر نیز درست مثل فیلتر مرحله دوم از جنس کربن است. دانه های کربن موجود در این فیلتربو و طعم نامطبوع آب را که ممکن است در اثر ماندگی آب در تانک ذخیره به وجود آمده باشد حذفمی کنند.

 

💧 مرحله ششم: مینرال 💧
این فیلتر از کانی های رسوبی دولومیت تشکیل شده که به عنوان یک منشا کلسیم و منیزیم به شمارمیرود. و از دسته کربناتی بوده که جهت تنظیم PH و مواد معدنی و بهبود طعم آب مورد استفادهقرار میگیرد.

 

 

💚 فروش فیلتر تصفیه آب رویال 💚

 

 

فروش نصب تعویض انواع فیلتر تصفیه آب در شیراز

 

 

 

 

 
گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرس  water.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی ❤️ فروش و نصب دستگاه تصفیه آب رویال در شیراز ❤️
مطلب بعدی ❤️ فروش آب سرد کن رویال در شیراز ❤️
Print
2438 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589