دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ فروش انواع قطعات دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز ❤️
مدیر سایت

❤️ فروش انواع قطعات دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز ❤️

فروش انواع قطعات دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

💧 معرفی قطعات اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی 💧
  قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی از دو قسمت اصلی و فرعی تشکیل شده است. بخش اصلی شامل فیلترهای بخش پیش تصفیه و تصفیه نهایی است. بخش فرعی هم شامل پایه (شاسی)، مخزن،  شیر آلات و اتصالات می باشد.

 

💛 فروش انواع قطعات دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز 💛   

 


فیلتر:

این قطعه همان طور که از اسمش مشخص است نقش خاصی را در کاهش املاح و مواد آلوده بر عهده دارد.


فیلتر مرحله اول: فیلتر PP یا پلی پروپیلن (Poly Propylene) یک فیلتر سفید رنگ و شفاف است. وظیفه این فیلتر حذف رسوبات، گل و لای، زنگ زدگی لوله ها و لجن ها تا 5 میکرون است. عمر مفید این قطعه بسته به میزان مصرف 6 الی 8 ماه می باشد.


فیلتر مرحله دوم: فیلتر کربن گرانول ( UDF) از جنس پوست نارگیل باعث شفافیت آب می شود. آلاینده های شیمیایی مانند کلر را حذف می کند. همچنین رنگ طعم و بوی نامطبوع آب را از بین می برد. عمر مفید این قطعه 6 ماه الی 1 سال است.

 

فیلتر مرحله سوم: فیلتر کربن بلاک (CTO) مکمل فیلتر مرحله 2 است. دور این فیلتر با یک نوار توری پوشانده شده است. عمر مفید این قطعه 6 ماه است.


فیلتر مرحله چهارم: فیلتر ممبران فیلتر غشایی اسمز معکوس است. اصلی ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب این فیلتر است. وظیفه آن حذف آلودگی های محلول در آب مانندنمک، قارچ ها، میکروب ها، ویروس ها، انگل ها و… می باشد. عمر مفید این قطعه 2 سال است.


فیلتر مرحله پنجم: فیلتر پست کربن (post carbon) یا کربن نهایی، فیلتر بعد از مخزن ذخیره آب است. این فیلتر بو و طعمی که ممکن است در اثر ماندن آب در مخزن بوجود آمده باشد را حذف می کند. عمر مفید این فیلتر 12 تا 15 ماه است.


فیلتر مرحله ششم: فیلتر مینرال (mineral) حاوی سنگ های معدنی است. این فیلتر فقط در دستگاه هایی با سیستم RO مورد استفاده قرار می گیرد. میزان TDS و مواد معدنی آب در روش RO به شدت کم می شود. وظیفه این فیلتر افزودن مقداری املاح و مواد معدنی مورد نیاز  به آب است. عمر مفید فیلتر مینرال 12 تا 15 ماه است.


فیلتر متفرقه: فیلتر قلیایی (alkaline)  باعث افزایش PH موجود در آب می شود. تصفیه آب به روش RO خواص زیادی دارد اما ممکن باعث کاهش TDS (مواد معدنی) و PH مورد نیاز شود. با استفاده از فیلتر قلیایی آلکالاین مشکل کاهش PH آب حل می شود. عمر مفید این قطعه معمولاً یک سال است.

 

 

💜 فروش انواع قطعات دستگاه تصفیه آب آرتک 💜


فیلتر متفرقه: فیلتر UV با داشتن لامپ UV اشعه ماوراء بنفش تولید می کند.  عملکرد این فیلتر مانند نور خورشید است. نور خورشید با تولید اشعه های ماوراء بنفش باعث ضد عفونی شدن سطوح  می شود.  در برخی از دستگاه های تصفیه آب از این فیلتر برای ضد عفونی کردن کامل آب استفاده می شود. عمر مفید این لامپ ها بستگی به میزان استفاده آن دارد اما اگر جنس مرغوب باشد عمری بالای 8000 ساعت دارد.

 

💧 معرفی قطعات فرعی دستگاه تصفیه آب خانگی 💧
  قطعات فرعی دستگاه تصفیه آب قطعاتی غیر از فیلترها هستند. قطعاتی که با در کنار هم قرار گرفتن مجموعه هدفمند تصفیه آب را تشکیل می دهند. این قطعات شامل محفظه یا هوزینگ، شاسی، مخزن، پمپ ، شلنگ، آداپتور برق و… است. در ادامه به توضیح هر کدام از قطعات می پردازیم.


محفظه فیلتر : محفظه یا همان هوزینگ وظیفه نگهداری و حفاظت از فیلترهای دستگاه تصفیه آب را برعهده دارد.
پایه دستگاه تصفیه آب: پایه یا براکت یا همان شاسی قطعه ای است که فیلترها و محفظه ها روی آن سوار می شوند. شاسی در دو نوع فلزی و پلاستیکی در فروشگاه پاور واتر عرضه می شود.


سوئیچ تصفیه آب: سوئیچ در دو نوع فشار بالا و فشار پایین استفاده می شود. سوئیچ فشار بالا برای قطع و وصل پمپ در هنگام پر شدن مخزن کاربرد دارد. سوئیچ فشار پایین برای قطع جریان برق  هنگام قطع شدن آب ورودی به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.


مخزن دستگاه تصفیه آب: محفظه ای برای نگه داری و ذخیره آب تصفیه شده است.


پمپ تصفیه آب: در دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس (RO) استفاده می شود. این پمپ فشار آب جهت سرازیر شدن در فیلتر ها را بالا می برد.


 فشار سنج: نمایشگر فشار یا گِیج فشار و یا همان فشارسنج فشار آب خروجی از پمپ  به فیلتر ممبران را نمایش می دهد. عدد نرمال نشان داده شده در هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب باید بیشتر از 50 PSI  و کمتر از 125 PSI باشد.


شلنگ تصفیه آب: جریان آب در سراسر دستگاه به وسیله شنلگ برقرار می شود.


آداپتور برق: جعبه برق یا آداپتور ولتاژ برق مورد نیاز دستگاه تصفیه آب را تأمین می کند.


شیر برداشت: شیر برداشت همان شیر آبی است که روی سینک نصب می شود و برای مصرف  آب تصفیه شده نهایی استفاده می شود.


شیر میکس: شیر میکس همان شیر تنظیم سختی آب است. در روش اسمز معکوس املاح آب از آن گرفته شده و سختی آب کم می شود. همین کار باعث تلخ و بد مزه شدن آب می شود. این شیر با ترکیب آب کاملاً تصفیه شده با آبی که قسمتی از آن تصفیه شده (از سه فیلتر گذر کرده) میزان املاح و سختی آب را تنظیم می کند.


اورینگ: قطعه ای است که برای آب بندی در دستگاه تصفیه آب از آن استفاده می شود.


محدود کننده جریان فاضلاب: این قطعه که از قطعات مهم دستگاه تصفیه آب است جریان آب خروجی به سمت فاضلاب را کنترل می کند. اگر چنین قطعه ای در دستگاه نباشد کل آب وارد فاضلاب می شود و تصفیه ای صورت نمی گیرد.

 

 

 

💙 فروش انواع قطعات دستگاه تصفیه آب آرتک 💙 

 

 

فروش تعمیر تعویض قطعات دستگاه تصفیه آب در شیراز

 

 


گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرس water.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش: 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 


 

مطلب قبلی ❤️ فروش فیلتر تصفیه آب پیوریتک در شیراز ❤️
مطلب بعدی ❤️ فروش قطعات دستگاه تصفیه آب پیوریتک در شیراز ❤️
Print
1284 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589