دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل RO-7s ❤️

❤️ دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل RO-7s ❤️

دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل RO-7s

💛 دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای پیوریتک مدل RO-7s 💛 


این دستگاه تصفیه آب یکی از محصولات این کمپانی است که در ساخت آن از ممبران 13 لایه استفاده شده است و یک مخزن 16 لیتری باکیفیت و ضد جلبک و یک پمپ پر قدرت و کم صدا و 7 فیلتر تایوانی استفاده شده است.
یکی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای خانگی پیوریتک مدل RO-7s  است که قادر است تمام آلاینده ها و املاح از جمله نیترات، نیتریت، آزسنیک، کلر و مواد معلق و شیمیایی  موجود در آب را حذف  کند .
این دستگاه با کمک تکنولوژی اسمز معکوس می تواند تا 98 درصد آب سالم و گوارا تولید کند. 
این دستگاه تصفیه آب دارای فیلتر محافظ ممبران است و برای مناطقی مناسب است که آب بسیار آلوده دارد زیرا محافظ ممبران فیلتر اصلی را که نسبت به سایر فیلترها گران تر است یعنی فیلتر ممبران را در برابر کلر و ذرات معلق حفظ می نماید و باعث دیرتر خراب شدن فیلتر ممبران می شود.


مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای پیوریتک مدل RO-7s 
وزن دستگاه: 16 کیلوگرم
مخزن ذخیره دستگاه : 4 گالن که معادل 16 لیتر است.
نوع فیلتر ممبران دستگاه: ممبران 13 لایه فیلمتک
فشار پمپ دستگاه: 125 psi
طول دستگاه : 35 سانتیمتر
عرض دستگاه: 25 سانتیمتر
ارتفاع دستگاه: 50 سانتیمتر
مراحل فیلتراسیون دستگاه: 7 مرحله است
مجهز به فیلتر محافظ ممبران 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش: 09175956589   
آدرس: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل Ce-6 ❤️
مطلب بعدی ❤️ دستگاه تصفیه آب آرتک مدل RO-02 ❤️
Print
497 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589