دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل Ce-4 ❤️

❤️ دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل Ce-4 ❤️

دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل Ce-4

 

دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل  CE4 به دلیل داشتن شش مرحله و ازطرفی فشار مکانیزم اسمز معکوس باعث سبک سازی و تصفیه آب می شود و به طور موثری آب را از انواع ناخالصی های موجود در آب مانند گل، شن، املاح معدنی، مواد شیمیایی مانند کلر و ذرات ریزی همچون باکتری ها و میکروب ها و حتی بو و مزه ی بد پاکسازی می کند و لذت نوشیدن آب گوارا و دلچسب را برای شما مهیا می کند.

💛 دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل CE4 💛

 دستگاه تصفیه  آب پیوریتک مدل CE4 عملکردی با توان تولید تقریبی ۲۰۰ لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز دارد. دارای مخزنی از جنس استیل و با پوشش پلاستیکی می باشد که ظرفیت نگهداری ۱۹ لیتر آب را دارد.
در این مدل از دستگاه های پیوریتک، یک شیربرقی به منظور جلوگیری از هدر رفتن آب در هنگام افزایش فشار آب شهری تعبیه شده است. شیربرقی موجود تنظیم فشار بالا و فشار پایین را نیزکنترل می کند که به عملکرد بهتر دستگاه کمک می کند.
با اضافه کردن یک فیلتر اکسیژن ساز یا لامپ یو وی میتوان این دستگاه را به دستگاه تصفیه ی هفت مرحله ای و حتی هشت مرحله ای نیز تبدیل کرد تا بتواند آب را کاملا آنتی باکتریال کرده و به انگل زدایی آب بپردازد.

 

مراحل کار فیلترها در دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل CE4 :
فیلتر مرحله اول : فیلتر الیافی PP  در هوزینگ شفاف
فیلتر مرحله دوم : فیلتر کربن پودری UDF در هوزینگ سفید رنگ
فیلتر مرحله سوم : فیلتر کربن جامد CTO در هوزینگ سفید رنگ
فیلتر مرحله چهارم :ممبران Filmtec  آمریکایی مدل TW30-1812-50 با ظرفیت تولید ۵۰ گالن آب خالص در شبانه روز
فیلتر مرحله پنجم : فیلتر کربنی Inline Post Carbon
فیلتر مرحله ششم : فیلتر مینرال معدنی کننده

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش: 09175956589   
آدرس: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ آب سردکن رویال کینگ مدل ROSHA-1431 در شیراز ❤️
مطلب بعدی ❤️ دستگاه تصفیه آب پیوریتک مدل Ce-6 ❤️
Print
608 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589