دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ دستگاه تصفیه آب معصومی MASOUMI ❤️

❤️ دستگاه تصفیه آب معصومی MASOUMI ❤️

دستگاه تصفیه آب معصومی MASOUMI


فواید استفاده از آب سالم
آب سالم باعث کاهش فشارخون  در بدن ، کاهش وزن بدن ، افزایش انرژی در بدن ، کنترل دیابت ،شفافیت و رطوبت پوست انسان ، تقویت استخوان های بدن انسان ، کاهش بیماری های کلیوی ، معده و روده ، افزایش هیدراتاسیون بدن با آبرسانی بهتر به سلولهای بدن می شود.

 

ضررهای ناشی از استفاده آب های آلوده 
1.    آسیب های قلبی و عروقی از جمله سفتی عروق خونی
2.    پوسیدگی دندان ها و ایجاد زردی دندان در کودکان
3.    بیماریهای پوستی ، زبر و خشن شدن پوست
4.    افزایش رادیکالهای آزاد (جهش سرطانی)
5.    بیماری گوارشی از جمله رفلاکس معده
6.    درد عضلات و افزایش اسیدلاکتیک
7.    کاهش انرژی و خستگی مزمن
8.    ضعف و شکنندگی استخوانها
9.    افزایش وزن ، چاقی و دیابت
10.    کاهش اکسیژن رگ ها
11.    افزایش فشار خون
12.    ایجاد سنگ کلیه
13.    پیری زودرس

 

دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه عمل می کند 

در مرحله تصفیه فیزیکی ناخالصی‌های بزرگتر از آب جدا خواهند شد و فیلترها به عنوان یک صافی عمل می کنند و آب را شفاف می‌ کند.
در مرحله تصفیه شیمیایی مواد فعال ناخالصی های شیمیایی و یا حل شده موجود در آب را از آب حذف(خارج) می کند. این آلودگی ها و املاح از طریق فاضلاب ها تخلیه می شوند.
فیلترهای پلی پروپیلین در دستگاه تصفیه آب در واقع از الیاف مصنوعی پلی پروپیلین ساخته شده اند. الیاف های موجود در فیلتر فشرده شده اند و لابه لای آنها منافذی به قطر حداکثر 5 میکرون وجود دارد. با عبور آب از فیلترهای پلی پروپیلین ، ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون از آب حذف خواهند شد. در این مرحله  گل و لای، شن وماسه، زنگ لوله ها و ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها از آب حذف شده و آب زلال و شفاف خواهد شد. برخی از این فیلترهای الیافی با دقت یک میکرون به تصفیه آب می پردازند.
فیلتر کربن فعال بر پایه زغال چوب عمل می کند. زغال چوب به دلیل لایه لایه بودن قابلیت جذب سطحی دارد و می توانند برای جذب ناخالصی های موجود مورد استفاده قرار گیرند. فیلترهای کربن فعال برخی از ناخالصی ها را جذب می کنند ولی نمی توانند میکروب‌ها، فلزات سنگین، سختی آب و نیترات ها را از آب حذف کنند. یکی از مشکلات اینگونه فیلترها، مسدود شدن آنها می باشد که فقط با تعویض حل می شوند و هزینه بردار است.
فیلترهای ممبران دارای یک غشای نیمه تراوا هستند که آب از این غشای تحت فشار عبور می‌ کند که دقت بالاتری نسبت به فیلتر های کربن فعال دارند. فیلتر و مرحله اصلی دستگاه های تصفیه آب خانگی را فیلترهای ممبران تشکیل می دهند. فیلتر اسمز معکوس از چندین لایه غشاء نیمه تراوا که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده اند، تشکیل شده است. به خاطر اینکه  ناخالصی های محلولی که  در آب موجود هستند ،  قادر به عبور از غشاء نخواهند بود از این رو در یک طرف غشاء آب تقریبا خالص وجود خواهد داشت که راهی لوله مرکزی می شود و به سمت خروجی آب تصفیه شده هدایت می شوند. در طرف دیگر لایه های غشاء، آب غلیظ شده از ناخالصی ها وجود دارد که به سمت مجرای فاضلاب هدایت می شوند. در این روش املاح های موجود در آب بین 90 تا 98 درصد کاهش پیدا می کنند. از جمله نیترات، آرسنیک، سرب ، جیوه،  فلزات و سایر ناخالصی های محلول موجود در آب در این مرحله از آب حذف خواهند شد. در این مرحله سختی مضر آب که باعث رسوب در کتری و چای ساز و ... می شود ، از آب حذف شده و آب سنگین به آب سبک و گوارا تبدیل خواهد شد.
فیلتر کربن نهایی همانند فیلتر کربن فعال ، از جنس کربن می باشد. دانه های کربن موجود در فیلتر کربن نهایی بو و طعم نامطبوع آب را که ممکن است در اثر ماندگی آب در تانک ذخیره به وجود آمده باشد را حذف می کند.
همه ی مراحل نقش حذف کنندگی و فیلتراسیون را ایفا می کنند و هیچ چیزی به آب اضافه نمی کنند.

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه های:
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در اينستاگرام به آدرسwater.purifier24 از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ دستگاه تصفیه آب کی فلو KFLOW ❤️
مطلب بعدی ❤️ دستگاه تصفیه آب مینروا MINERVA ❤️
Print
1021 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589