دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا Sakura ❤️

❤️ دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا Sakura ❤️

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا Sakura

این دستگاه مطابق با تکنولوژی RO ( اسمز معکوس یا آب شیرین کن ) برای محل هایی که آب ورودی دارای مقادیر بیش از حد نرمال جامدات محلول می باشد طراحی شده است.

 

💛 تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا 💛


یکی از مزیت های تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا این است که دیگر نیازی به سوراخ کردن بدنه کابینت و یا سینک جهت شیر برداشت نخواهید داشت. در مدل ساکورا برای رعایت حال مصرف کنندگانی طراحی شده است که محل سکونت خود را به طور مداوم تغییر می دهند. این دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق، گازهای شیمیایی، ترکیبات مضر موجود در آب (نظیر نیترات، آرسنیک، فلزات سنگین و … ) ،‌ قادر است که سنگینی (TDS) و سختی (TH) آب را نیز تاحد قابل توجهی کاهش دهد.
دستگاه تصفیه آب aquajoy مدل ساکورا،در دو مدل الکتریکال (دارای پمپ) و مکانیکال (بدون پمپ) طراحی شده است. ۱- مدل الکتریکال(دارای پمپ) با توجه به دارا بودن پمپ تامین فشار  برای مناطقی طراحی شده است که فشار آب ورودی آنها کمتر از حد نرمال است.
2- مدل مکانیکال (بدون پمپ) نیز برای مناطقی طراحی شده است که دارای فشار آب در حد نرمال می باشند، لذا این مدل به دلیل عدم دارا بودن پمپ و تجهیزات الکتریکی با قیمت کمتری به بازار عرضه می شود و از این لحاظ بسیار مقرون به صرفه می باشد. جهت نصب ساکورا نیازی به سوراخ کردن سینک آشپزخانه و یا بدنه کابینت نیست. شیر برداشت دستگاه در بدنه دستگاه تعبیه شده است.

 

ویژگی های مهم تصفیه آب  آکوآجوی مدل ساکورا
1.    حذف گل و لای ، شن و ماسه و زنگ لوله ها و سایر آلودگی های معلق در آب با دقت ۵ میکرون توسط فیلتر الیافی مرحله اول و با دقت ۱ میکرون توسط فیلتر الیافی مرحله دوم و حذف ذرات معلق با دقت ۰۰۰۱/۰ ( یک ده هزارم ) میکرون توسط ممبران اسمز معکوس (RO) .
2.    کاهش مجموع جامدات محلول در آب (TDS) و تبدیل آبهای سنگین و سخت به آب سبک و نرم توسط غشاهای اسمز معکوس (RO)
3.    حذف کلر و سایر گازهای شیمیایی ، مواد آلی محلول در آب ، بو و رنگ نامطبوع و بهبود طعم آب توسط فیلتر کربن فعال .
4.    تبدیل آبهای لب شور به آب شیرین و گوارا توسط غشاهای اسمز معکوس
5.    جلوگیری از ایجاد رسوب در کتری ، قوری ، چای ساز و اتوی بخار
6.    قابلیت تولید حداکثر ۸ لیتر آب تصفیه شده در ساعت
7.     شیر برداشت تعبیه شده روی بدنه دستگاه

 

مراحل تصفیه دستگاه تصفیه آب آکوآجوی مدل ساکورا:
فیلتر مرحله اول:
 فیلتر الیافی 5 میکرون
فیلتر الیافی از الیاف مصنوعی پلی پروپیلن ساخته شده است. این الیاف فشرده شده اند و لابه لای آنها منافذی به قطر حداکثر 5 میکرون وجود دارد. آب با عبور از این فیلتر، ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرونش حذف می شود. گل و لای ، شن وماسه ، زنگ لوله ها و ذرات ناشی از پوسیدگی لوله ها در این مرحله از آب حذف شده و آب زلال و شفاف می شود.

 

فیلترمرحله دوم:
 فیلتر کربن فعال
وظیفه اصلی این فیلتر همان حذف کلر باقیمانده از آب می باشد . دراین مرحله فیلتر کربن فعال قرار دارد که دارای خاصیت جذب سطحی است و قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعم نامطبوع آب را حذف کند.
کربن موجود در فیلترهای آکواجوی ، از پوست نارگیل ساخته می شوند و به Coconut Shell Carbon مشهور هستند و زیان آور نیستند.

 

فیلتر مرحله سوم: 
فیلتر الیافی 1 میکرون
جنس و نحوه عملکرد این فیلتر دقیقا مشابه فیلتر مرحله اول است. تنها تفاوتی که با فیلتر مرحله اول دارد این است که در این مرحله دقت تصفیه آب به یک میکرون می رسد. ذرات معلقی که در مرحله اول از آب حذف نشده اند، در این مرحله از آب حذف می شوند و آب کاملا زلال و شفاف می شود.

 

فیلترمرحله چهارم: 
فیلتر اسمز معکوس (ممبران RO)
فیلتر اصلی دستگاه آکواجوی فیلتر اسمز معکوس است. فیلتر اسمز معکوس، از چندین لایه غشاء نیمه تراوا که به دور یک لوله مرکزی پیچیده شده اند تشکیل شده است. این غشاء (ممبران) دارای منافذی به اندازه یک دهم نانومتر ( 0،0001 میکرون) است.
چون ناخالصی های محلول در آب، قادر به عبور از منافذ غشاء نیستند از این رو در یک طرف غشاء آب تقریبا خالص وجود خواهد داشت که راهی لوله مرکزی شده و به سمت خروجی آب تصفیه شده هدایت می شود. در طرف دیگر لایه های غشاء، آب تغلیظ شده از ناخالصی ها وجود خواهد داشت که به سمت مجرای فاضلاب هدایت می شود.
با روش اسمز معکوس می توان املاح آب را 90 تا 98 درصد کاهش داد. نیترات، آرسنیک، سرب ، جیوه و سایر ناخالصی های محلول در آب و وفلزات سنگین مضر در آب در این مرحله از آب حذف می شوند. 

 

تفاوت های تصفیه آب آکواجوی مدل ساکورا با دستگاه های تصفیه معمولی دیگر:
– برخلاف سایر مدلهای دستگاه پنج مرحله ای که منبع ذخیره آنها خارج از دستگاه است، منبع ذخیره این دستگاه درداخل آن تعبیه شده است و بدین ترتیب علاوه بر سهولت در حمل و نقل، در فضای اشغال شده نیز صرفه جویی خواهد شد.
– فیلتر های این دستگاه از نوع Inline و دارای اتصالاتی موسوم به QC یا اتصالات سریع هستند. این موضوع باعث سهولت تعویض فیلتر های دستگاه می شود.
– جهت نصب ساکورا نیازی به سوراخ کردن سینک آشپزخانه و یا بدنه کابینت نیست. شیر برداشت دستگاه در بدنه دستگاه تعبیه شده است.
– شکل ظاهری این دستگاه شکیل تر است و با توجه به ظاهر آن می توان در صورت تمایل دستگاه را روی میز یا سینک آشپزخانه قرار داد.

گارانتی و خدمات دستگاه تصفیه آب آکوآجوی:
تصفیه آب آکوآجوی مدل ساکورا مانند تمامی محصولات آکوآجوی دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه های:
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل پرایم Prime ❤️
مطلب بعدی ❤️ دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل لجند LEGEND ❤️
Print
498 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589