دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ دستگاه تصفیه آب آکوآجوی مدل Leg 5509 ❤️

❤️ دستگاه تصفیه آب آکوآجوی مدل Leg 5509 ❤️

دستگاه تصفیه آب آکوآجوی مدل Leg 5509

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل LEG 5509 از جدیدترین تکنولوژى اسمز معکوس در تصفیه آب استفاده می کند.

💛 دستگاه تصفیه آب خانگی آکوآجوی مدل LEG 5509 💛

 

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل LEG 5509 از جدیدترین تکنولوژى اسمز معکوس در تصفیه آب استفاده می کند. این دستگاه دارای استانداردها و گواهینامه های جهانی NSF و FDA و WQA جهت اطمینان از کیفیت محصول می باشد. تکنولوژى خاص و هوشمند سیستم هشدار تعویض فیلتر و عیب یابی خودکار (گیج فشار)، که در این دستگاه بکار رفته موجب شده مصرف کنندگان از زمان تعویض فیلتر آگاهی پیدا کنند و قادر به کاهش سنگيني (TDS) و سختي (TH) آب تاحد قابل توجهي می باشد. دقت حذف ناخالصی توسط آکواجوی ، به یک دهم نانومتر ( ۰،۰۰۰۱۱ میکرون ) می رسد.

 

❤️ دستگاه تصفیه آب آکوآجوی مدل Leg 5509 ❤️

 


 دستگاه تصفیه آب با تکنولوژی (RO (Reverse Osmosis System اسمز معکوس برای محل هایی که آب ورودی دارای مقادیر بیش از حد نرمال، جامدات محلول می باشد طراحی شده است. این دستگاه با داشتن پمپ تامين فشار ، مناسب براي مناطقي است كه فشار آب ورودي آن ها كمتر از حد نرمال است. پس از عملیات تصفیه، حد اكثر آب دهي دستگاه ۸ ليتر در ساعت است که در منبع ذخیره ۱۲ ليتري ای به ذخیره آب می پردازد.

 

مراحل تصفیه آب:
مرحله اول: فیلتر الیافی ۵ میکرون
گل و لای ، شن وماسه ، زنگ لوله ها و ذرات حاصل از پوسیدگی لوله ها در این مرحله از آب حذف می شود و آب زلال و شفاف می شود.

 

 مرحله دوم: فیلتر کربن فعال
قادر است کلر، گازهای شیمیایی محلول در آب ، مواد شیمیایی آلی ، تری هالومتان ها (محصول فرعی کلرزنی) ، آفت کش ها ، بو و طعم نامطبوع آب را حذف کند.
لازم به ذکر است که کربن موجود در فیلترهای آکواجوی ، ساخته شده از پوست نارگیل می باشند و با داشتن منشا کاملا گیاهی، هیچ گونه ترکیب مضری وارد آب نمی کنند.

 

 مرحله سوم: فیلتر الیافی ۱ میکرون
ذراتی که در مرحله اول از آب حذف نشده اند، و باقی مانده اند در این مرحله از بین می روند و آب کاملا زلال و شفافی تولید می شود.

 

مرحله چهارم: فیلتر اسمز معکوس (ممبران RO)
نیترات، آرسنیک، سرب ، جیوه و سایر ناخالصی های محلول در آب و وفلزات سنگین مضر در آب در این مرحله از آب حذف می شوند. سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری و چای ساز و … می شود حذف شده و آب سنگین به آب سبک و گوارا تبدیل می شود. دقت این فیلتر ” یک دهم نانومتر ” است.

 

مرحله پنجم: فیلتر کربن نهایی
دانه های کربنی که در این فیلتر وجود دارد، قادر است به حذف بو و طعم نامطبوع آب که ناشی از ماندگی آب در منبع ذخیره است، بپردازد.

 

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام به آدرس water.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4.

مطلب قبلی ❤️ دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل Mineral 05 ❤️
مطلب بعدی ❤️ آبسردکن سافت واتر مدل YLR5-6DN300A ❤️
Print
712 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589