دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ آب سردکن هیتما ❤️

❤️ آب سردکن هیتما ❤️

آب سردکن هیتما

💧 آبسردکن 💧
در گذشته دستگاه آب سرد کن برای خنک و سرد کردن آب مورد استفاده قرار می گرفت که دارایجنس بدنه فلزی بوده اما امروزه در تنوع ظاهر و مدلهای مختلف از جمله آب سرد کن رو میزی کهبصورت سایز کوچک می باشد و هم بصورت مخزنی و هم بصورت اتصال به آب شهری میباشد.آبسرد کن ایستاده ، که معمولا در ادارت مورد استفاده قرار می گیرد و تنوع مدل در این نوعایستاده زیاد می باشد.

 
💛 فروش آب سرد کن هیتما در شیراز 💛  

 

 آبسرد کن قمقمه ایی  یا آب سرد کن مخزن دار  ،  که این مدل هم در آبسردکن های رومیزی بهکار می رود هم در مدلهای ایستاده که تنوع مخازن از نوع فیلتردار یا معمولی بدون فیلتر هم زیادمی باشد.آبسرد کن یخچال دار ،که در قسمت پایینی دستگاهها محفظه ای قرار گرفته که به کابین هم معروفمی باشد و تفاوتش در قرار دادن یخچال در آن قسمت می باشد. آب سردکن محفظه دار و یا مخفی و.... تولید می شود که علاوه بر سرد کردن آب قابلیت گرم کردن آب را دارا می باشد.

 

💜 فروش آب سرد کن هیتما 💜 

 

سعی ما بر این بوده تا بتوانیم تنوع محصولات آبسردکن ،همراه با آبسرد کن ارزان  را برای شماعزیزان در قالب عکسها و توضیحات کارایی این محصول گرد هم آوریم تا در انتخاب شایسته شماهمراهتان باشیم.علاوه بر موارد فوق آبسرد کن صنعتی هم موجود بوده که بیشتر در محیطهای صنعتی و مدارس ودرمانگاهها کاربرد دارد.
این آبسردکن ها که به آبسردکن استیل نیز معروف می باشند از نظر تعداد شیر و نوع موتور وظاهر دارای مدلهای متفاوتی می باشند. بدنه آنها از نوع استیل ضد ژنگ بوده و قابلیت خنک کنندگیبالایی دارند.
آبسردکن استیل فقط قابلیت خنک کردن آب را دارد و توانایی گرم نگه داشتن آب را دارا نمی باشد.برای اطلاع بیشتر از مدلهای آبسردکن صنعتی یا آبسرد کن استیل روی کلمات مربوط کلیکنمایید.
صنعت شرق توانسته است تنوع محصولات در زمینه آبسرد کن اداری و آبسرد کن های صنعتی ورا برایتان فراهم آورد.

 

 

💚 فروش آب سرد کن هیتما 💚


گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرس  water.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ آب سردکن وایو ❤️
مطلب بعدی ❤️ آب سردکن هیوندای ❤️
Print
708 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589