دات نت نیوک
  • شیراز ، بلوار سرباز، بعد از سازمان بهزیستی، طبقه فوقانی کتلت گوارا ، طبقه 2 ، واحد 4
  • تلفن: 07138380672 – همراه مدیر فروش : 09175956589

دسته ها

❤️ آبسردکن سافت واتر مدل YLR-6VN300A ❤️

❤️ آبسردکن سافت واتر مدل YLR-6VN300A ❤️

آبسردکن سافت واتر مدل YLR-6VN300A

آبسردکن 
آبسردکن دستگاهی است که توانایی ارایه آب سرد را دارد.حتما برایتان پیش آمده است که به یک شرکت یا یک مرکز تجاری مراجعه نموده و بخشی از وقت خود را در آن محل سپری کرده اید به ویژه در هوای گرم نیاز به آب خنک خواهید داشت.این دستگاه به راحتی این امر را برایتان میسر می کند.

 

💛 آبسردکن سافت واتر مدل YLR-6VN300A 💛

انواع آبسرد کن:
سه مدل آبسردکن داریم:
بطری دار، مخزن دار و آنی

مدل بطری دار:این مدل از آبسردکن به این شکل است که یک بطری آبی رنگ بر روی دستگاه نصب شده است که در واقع کار همان مخزن آبسردکن است.این مدل در جاهایی که دسترسی نزدیک به لوله آب وجود ندارد گزینه خوبی است. 

مدل مخزن دار: این نوع آبسردکن ها به لوله آب شهری متصل می باشد و برای خارج نمودن آب های اضافی باید به فاضلاب متصل باشد. این نوع آبسردکن ها برای جاهایی مناسب است که دسترسی به آب شهری وجود داشته باشه و نسبت به آبسردکن های مخزن دار قیمت مناسب تری دارد چون هزینه خرید بطری از بین می رود. 

مدل آنی: شروع استفاده از این مدل به سال 2007 بر می گردد. این مدل از آبسردکن ها منبع ندارند و آب را در لحظه خنک می کنند.
 

 

مشخصات آبسردکن سافت واتر مدل  YLR-6VN300A

ارتفاع :   117 سانتی‌متر
پهنا :   28 سانتی متر
عمق :   39 سانتی‌متر
وزن :   20 کیلوگرم
جنس بدنه:    فلز
توان مصرفی:    550 وات
توان آب‌سردکن:    90 وات
توان آب‌گرم‌کن:    550 وات
ورود آب:    منبع بالا
خروجی آب سرد :   بله
خروجی آب گرم :   بله
خروجی آب ولرم :   ندارد
یخچال :   ندارد
کابین :   دارد
دکمه خاموش/روشن آب‌سرد :   دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش :   دارد
نوع فیلتر :   کربنی

برند:    سافت واتر
رنگ:    سفید

 

 

 

لوازم جانبی و تجهیزات آبسردکن:


فیلتر
فیلترها نقش مهمی را در آبسردکن ها دارند و اگر وجود نداشته باشند طعم و مزه آب تغییر می کنه. مدل هایی که دارای مخزن هستند معمولا دارای فیلترهستند و مدل هایی که بدون مخزن هستند نیز دارای فیلتری در مسیر آب می باشند. اگر در محلی که دستگاه را نصب می کنید، رفت آمد کم است بهتر است  از مدل فیلتر دار استفاده کنید.در غیر این صورت هزینه تعویض مداوم فیلتر مقرون به صرفه نیست.

 

ظرفیت مخزن
ظرفیت مخزن در قیمت آبسردکن تاثیر دارد و در مورد ظرفیت مخزن هنگام خرید باید دقت داشته باشید که با چه ظرفیتی دستگاه را خریداری می کنید.

 

سیستم کاهش مصرف انرژی
در هنگام خرید دستگاه آبسرد کن باید به برچسب مصرف انرژی توجه داشت.

 

سیستم ایمنی
سیستم ایمنی یک دستگاه نقش مهمی را دارد خصوصا وقتی امکان دارد کودکان از این دستگاه استفاده کنند، پس نقش سیستم ایمنی خیلی مهم است.

 

نکاتی که در هنگام خرید آبسردکن باید بهش توجه داشت:
در بخش های قبلی توجه شما را به چند مساله در مورد خرید جلب کردیم. مثلا باید توجه کنید که درمحل شما دسترسی به شیر آب هست یا نه واینکه چقدر در محل خود رفت و آمد دارید و در نتیجه چقدر آب مصرف می شود.

غیراز این موارد باید به چند نکته مهم توجه داشته باشیم،از آنجایی که نوشیدن آب سالم مهم است، دستگاه مورد نظر باید این قابلیت را داشته باشد که به راحتی امکان تمیز شدن داشته باشد.یعنی همه تجهیزات و لوازم آبسردکن امکان نظافت داشته باشد. مساله دیگری که مهم است  در مورد جنس لوله های استفاده شده در این دستگاه می باشد. از نظرکیفیت و از لحاظ  بهداشتی بودن لوله پلیمری بهتر است. مساله دیگری که مهم است این است که برخی از این دستگاه ها قابلیت این را دارند که  آب جوش هم تولید کنند،اگر شما نیاز به آب جوش ندارید توجه کنید که هزینه اضافی بابت این موضوع نپردازید. 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت و تصفیه آب ، برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش: 09175956589   
آدرس: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی ❤️ آبسردکن سافت واتر مدل YLR5-6DN300A ❤️
مطلب بعدی ❤️ آب سردکن رویال کینگ مدل ROSHA-1431 در شیراز ❤️
Print
1274 رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید


جهت استفاده از خدمات سرویس نصب فروش قیمت قطعات فیلتر تصفیه آب خانگی در شیراز و سراسر استان فارس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر ) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه )

 

09175956589