دات نت نیوک
❤️ زئولیت چیست؟ چه فوایدی برای سلامتی دارد ؟ ❤️
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ زئولیت چیست؟ چه فوایدی برای سلامتی دارد ؟ ❤️

زئولیت چیست؟ چه فوایدی برای سلامتی دارد ؟

توسط برخی فرهنگها به عنوان " سنگ زندگی" در نظر گرفته شده است و شاید هم باشد. این زئولیت مزایای بی شماری برای بدن به همراه دارد ، زیرا این ماده معدنی با منشاء آتشفشانی دارای کیفیت جذب فلزات سنگین موجود در جریان خون است. همچنین سایر مواد مضر که به دلین زئولیت از گدازه های ذوب شده ناشی از آتشفشان فوران در هنگام تماس با اقیانوس نشات می گیرد. معمولاً این کوه ماگما در جزیره ای قرار دارد که به درون دریا جاری می شود. واکنش شیمیایی حاصل از برخورد مایع داغ و نمک دریا ، باعث شکل گیری این ماده معدنی می شود مشخصه زئولیت اصلی، نشان  می دهد که خواص آن را برای مراقبت های بهداشتی، این است که با بار منفی به دام انداختن فلزات سنگین ارائه شده است. اینها معمولاً بارهای مثبت دارند. پس از انجام کار آنها ، بقایای بدن پس از شش یا هشت ساعت از مصرف آن به طور طبیعی از طریق ادرار بیرون رانده می شوند.

 

 

 

💛 زئولیت چیست؟ چه فوایدی برای سلامتی دارد ؟ 💛



این زئولیت همانند آهنربای قادر به جذب فلزات سنگین مختلفی است که از جمله آنها می توان به سرب ، جیوه و کادمیوم و جلوگیری از مسمومیت احتمالی اشاره کرد. همچنین با اثر موادی مانند آرسنیک ، آمونیاک و مونواکسید کربن که در اثر آلودگی کره زمین ایجاد می شود خنثی می شود.
تجمع فلزات سنگین در بدن باعث ایجاد صدمات پیشرونده در سلول ها ، بافت ها و اندام ها می شود و احتمالاً حفظ ویتامین ها ، مواد مغذی و مواد معدنی را  بطور چشمگیری کاهش می دهد . به همین ترتیب ، سیستم ایمنی بدن ما به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.


موارد استفاده از زئولیت
قدرت کلرزنی زئولیت در مناطق مختلف از جمله مراقبت از محیط زیست مورد نیاز است. شاید محبوب ترین آنها به عنوان کود باشد ، زیرا به رشد گیاهان کمک می کند. این ماده معدنی قادر به نگه داشتن آب است ، بنابراین گیاه همیشه به خوبی آبرسانی می شود.در عین حال ، با استفاده از سموم دفع آفات یا ریختن مواد شیمیایی خطرناک در خانه ، می تواند با آلودگی مواد غذایی مقابله کند.


مبدا زئولیت
این زئولیت بخشی از سنت بسیاری از نقاط جهان بوده است که در آن کانسارها یا ذخایر آتشفشانی قرار دارند. بدون شک ، یافته های آنها سهم ارزنده ای در معالجه طبیعی و اقتصادی برخی شرایط است که می تواند سبک زندگی را بدتر کند.
کشف این افزودنی به دلیل معدن شناس سوئدی Fresher Crosnstedt است که در قرن 18th نام خود را به آن بخشید. تحقیقات آنها بر این اساس تأیید شده است که آیا زئولیت به عنوان یک غربال مولکولی عمل می کند یا خیر.
با این حال ، چین ، ژاپن و روسیه به عنوان بخشی از طب طبیعی کشورهایی هستند که در آن بیشترین استفاده از زئولیت انجام می شود . در واقع ، گزارش ها به بیش از هشت قرن بر می گردد.تنها در قرن بیست و یکم بود که زئولیت وارد ایالات متحده شد و به ماده ای منظم برای سم زدایی و پاکسازی بدن تبدیل شد و یکی از درخواست های درمانی بالا بود.

 

💛 زئولیت چیست؟ چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ 💛


خواص زئولیت
تا به امروز وجود نه نوع زئولیت شناخته شده است که می توانند توسط انسان و حیوان مورد استفاده قرار گیرند. آنها همچنین برای مصارف صنعتی مفید هستند. بیشترین توصیه برای مصرف سالم به عنوان کلینوپتیلولیت شناخته می شود.نشان داده شده است که مصرف این پودر معدنی برای مدت طولانی مزایای سلامتی بسیار خوبی دارد:
*سموم را سم زدایی کرده و از بین می برد.
*سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
*این ماده یک آنتی اکسیدان تولید می کند و باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد می شود
کانی سازی انرژی ارگانیسم
*خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید
*PH را متعادل می کند
*این علائم آلرژی و التهاب را کاهش می دهد


چگونه آن را مصرف کنیم
روش های مختلفی برای مصرف زئولیت وجود دارد که متناسب با نیازهای هر فرد است. به دست آوردن آن در پودر ریز ، ایده آل برای مخلوط کردن در یک لیوان با آب ، امکان پذیر شدن آن است. کپسول ها همچنین یک روش مناسب برای مصرف آن هستند.
اگرچه راه حل های مایع وجود دارد ، اما آنها اغلب حاوی مواد افزودنی دیگری هستند. همیشه بهتر است که آن را به تنهایی میل کنید ، ترجیحاً اول صبح یا بین وعده های غذایی. توجه داشته باشید که بیش از حد دوز ممکن است باعث یبوست ناخوشایند شود. پیشنهاد این است که همیشه با متخصص مشورت کنید. 


اقدامات احتیاطی
اگرچه زئولیت یک ماده بسیار بی خطر است ، زیرا طبیعی است ، اما در بیمارانی که باید داروهایی را بر اساس فلزات سنگین مانند لیتیوم مصرف کنند ، در فرآیندهای شیمی درمانی داروهایی مصرف می کنند.
در هیچ شرایطی فرد نباید مصرف این یا سایر داروهای را از پزشک خود ، حتی با منشا طبیعی مخفی کند. در مورد خاص زئولیت ، از آنجا که این ماده معدنی به صورت میکرونیدل ارائه می شود ، حضور فلزات را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، که مانع نتایج چنین درمانی می شود ، بدون اینکه اثر بگذارد.


گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي

 

نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 

* فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

 

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی چرا دریا منبع سلامتی وصف ناپذیری است ؟
مطلب بعدی آب در اقیانوس چقدر است؟
Print
2891 رتبه بندی این مطلب:
4.1