دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی ❤️

دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی

حمایت از تولید داخلی موضوعی می باشد که مدت هاست به آن پرداخته می شود حتی شده در حرف ؛ اما در این سال های اخیر بیشتر به آن پرداخته می شود . 
 

دستگاه  تصفیه آب خانگی ایرانی
در صنف دستگاه تصفیه آب نیز علاقه به این موضوع در نگاه مشتریان وجود دارد . کسانی هستند که برای رفع مشکل بیکاری افراد جامعه ، مشکل اقتصادی و … فکر می کنند و تمایل پیدا خواهند کرد که هر چند ناچیز هم که شده  داخل کمپین خرید محصولات داخلی شرکت کنند. برای این افراد اهمیت بسیار زیادی دارد که  از دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی استفاده بکنند .
عده ای دیگر از مشتریان نیز برای خرید ارزان دستگاه  تصفیه آب   خانگی به دنبال نوع ایرانی آن  دستگاه هستند . چون تصور می کنند که اگر قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی با دستگاه تصفیه آب خارجی برای مثال مدل آلمانی ، آمریکایی ، تایوانی و غیره یکسان باشد ، همه رو به خرید نوع خارجی آن می آورند پس محصولات نوع ایرانی باید ارزان تر از خارجی باشد .
در جریان هستید که برخی از محصولات (حالا به غیر از دستگاه  تصفیه آب ) ، ایرانی بودن آنها باعث افزایش اعتبار و فروش آن ها می شود و حتی برخی از سودجویان محصولاتی را از چین وارد ایران می کنند و به اسم ایرانی به فروش می رسانند .


اما ممکن است یک سوال اساسی ذهن مشتریان را به خود درگیر کند و آن هم این است که آیا دستگاه تصفیه آب ایرانی نیز وجود دارد یا نه؟
پاسخ این سوال این است که :
دستگاه تصفیه آب خانگی  ایرانی در حال حاضر وجود ندارد
دستگاه های تصفیه آبی که در کشور ما به اسم ساخت ایران به فروش می رسد ممکن است تنها بخشی از آنها در واقع ساخت ایران باشد اما مابقی قطعات دستگاه از کشورهای چین و تایوان و امارات وارد  می شود و در حقیقت در ایران مونتاژ می شوند .

البته مونتاژ دستگاه های تصفیه آب  خانگی در ایران می تواند با بهبود وضعیت شرایط اقتصادی ، زمینه ی تولید تمامی قطعات دستگاه تصفیه آب  خانگی را فراهم کند ، همانطور که می دانید در بخش عمده ای از قطعات و فیلترهای دستگاه  تصفیه آب  خانگی ، تولیداتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی آن ها وجود دارد که در این زمینه  پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم .

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی ❤️ دستگاه تصفیه آب خانگی رویال ❤️
مطلب بعدی ❤️ دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی ❤️
Print
1155 رتبه بندی این مطلب:
5.0