دات نت نیوک
❤️ ترتیب فیلترهای آب تصفیه کن خانگی ❤️
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

❤️ ترتیب فیلترهای آب تصفیه کن خانگی ❤️

ترتیب فیلترهای آب تصفیه کن خانگی

 

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در پک های سه عددی و یا در پک کامل فیلتر تصفیه آب قاعدتا ارزان تر و به صرفه تر از خرید تک به تک فیلترهای تصفیه آب تایوانی است . فیلتر آب تصفیه کن خانگی اگر به ترتیب تعویض گردند موردی برای دستگاه شما پیش نخواهد آمد . البته کربن گیری دستگاه تصفیه آب خانگی مسئله پر اهمیتی است که در ادامه به آن به صورت کامل خواهیم پرداخت .

 

💛 ترتیب قرار گرفتن فیلترهای آب تصفیه کن خانگی 💛



تعویض فیلتر اول تصفیه آب خانگی که همان فیلتر پلی پروپیلن pp است باید هر چهار الی شش ماه انجام گردد . این فیلتر آب تصفیه کن خانگی املاح درشت موجود در آب لوله کشی شهری را تصفیه میکند که عبارت اند : 
از گل و لای و زنگ لوله که ضررهای جبران ناپذیری برای کلیه انسان خواهد داشت . دیر عوض کردن فیلتر شماره یک آب تصفیه کن میتواند باعث عبور املاح درشت آب آشامیدنی و ورود آن به ممبران تصفیه آب خانگی شود . حتی اگر شما از یک دستگاه تصفیه آب آمریکایی یا پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیز استفاده نمایید در صورت دیر عوض کردن فیلترها کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده شما کاهش پیدا خواهد نمود تا جایی که با آب شیر ظرفشویی برابری خواهد کرد پس در صورتی که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی هم در اختیار دارید به سرویس آب تصفیه کن خود توجه فراوانی نمایید .


برای تعویض فیلتر اول دوم و سوم که به ترتیب فیلتر پلی پروپیلن ، فیلتر کربن اکتیو و فیلتر کربن بلاک هستند ابتدا شیرهای ورودی دستگاه تصفیه اب و شیر مخزن ذخیره تصفیه اب را ببندید و سپس با استفاده از آچار حوزینگ فیلترهای سه گانه تصفیه آب میتوانید حوزینگ های پایینی را باز نمایید . زیر تصفیه کننده آب خود یک ظرف قرار دهید تا کابینت و آشپزخانه خیس نشود . باز کردن حوزینگ 10 اینچ تصفیه آب خانگی با آچار و به سمت جهت عقربه های ساعت انجام میشود و بستن آن بر عکس عقربه های ساعت خواهد بود .

 

 

💛 فیلتر های تصفیه آب خانگی 💛 

 

گروه تاسيساتي ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمينه های
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش: 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4


 

مطلب قبلی آموزش صحیح تعویض فیلتر آب تصفیه کن خانگی
مطلب بعدی انواع دستگاه آب تصفیه کن و محل نصب آن
Print
1584 رتبه بندی این مطلب:
4.0