دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کاربرد فیلتر کربن تصفیه آب

کاربرد فیلتر تصفیه آب


فیلتر کربن


فیلترهای آب تصفیه کن کاربردهای خاص خودشان را دارند، در حقیقت هر فیلتر وظیفه‌ی خاص خودش را دارد و در داخل دستگاه تصفیه آب برای یک هدف خاص استفاده می‌شوند. 
فیلتر کربن: این فیلتر معمولا در سه نوع وجود دارد: فیلتر کربن اولیه که در مرحله دوم استفاده می‌شود، فیلتر پودری یا کربن گرانولی که در مرحله سوم و بعد از کربن اولیه استفاده می‌شود و در نهایت فیلتر کربن نهایی یا پست کربن که در مرحله‌ی پنجم استفاده می‌شود. برخی مواقع فیلتر کربن گرانولی در مرحله‌ی هشتم دستگاه‌های 8 مرحله‌ای هم استفاده می‌شود. اما وظیفه اصلی این فیلتر از بین بردن کلر و انواع آفت‌کش‌ها است. می‌دانید که کلر داخل آب بسیار مضر است و حتما باید حذف شود از این جهت فیلتر کربن این کلر را از سایر آلاینده‌ها جذب می‌کند. کاربرد دیگر این فیلتر تایوانی استاندارد کردن مزه، طعم و بوی آب است.

 

 

کاربرد فیلتر کربن تصفیه آب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ماتماس بگیرید 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی فیلتر رسوب تصفیه آب
Print
1963 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه