دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کاربرد فیلتر قلیایی تصفیه آب

 

فیلتر قلیایی تصفیه آب چیست ؟

 

 


همانطور که میدانید PH واحد اندازه‌گیری میزان اسیدی و بازی بودن است و بازه‌ای مابین ۱ تا ۱۴ است (ا به شدت اسیدی و ۱۴ به شدت بازی ) ، در آب زمانی که PH 7 باشد یعنی آب خنثی است (نه حالت اسیدی دارد و نه حالت بازی) طبق توصیه پزشکان بهترین آب برای مصرف انسان بازه‌ای مابین ۸ تا ۹٫۵ باید داشته باشد، در دستگاه‌ها تصفیه آب پس از تصفیه در ممبران به دلیل اینکه تمامی املاح و ذرات آب حذف میگردند میزان PH کاهش می‌یابد که این امر برای سلامتمان مضر است!
برای حل این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده شده است و آن هم استفاده از فیلتر قلیایی است، این فیلتر دارای مواد معدنی است و آب با PH پایین وقتی به داخل این فیلتر می‌رود، مواد معدنی در آب حل شده که این مواد خاصیت بازی به محلول می‌دهد و PH آب را بالا می‌آورد به عبارتی آب را قلیایی می‌کند. این آب برای بدن انسان بسیار مفید است.

 

 

کاربرد فیلتر قلیایی تصفیه آب

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی فیلتر مینرال و فیلتر ORP تصفیه آب
مطلب بعدی خواص استفاده از فیلتر های قلیایی تصفیه آب
Print
1816 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه