دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

کارایی استفاده از فیلتر UV دستگاه تصفیه آب خانگی


چرا از فیلتر UV در دستگاه تصفیه آب استفاده میشود؟

 


یکی دیگر از دلایلی که سبب استفاده از فیلتر UV میشود ، این است که ممکن است آب درون مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی ، دچار آلودگی شود و این آب نیز ، دیگر از فیلتر ممبران عبور نخواهد کرد . بنابراین استفاده از این فیلتر در مرحله آخر دستگاه تصفیه آب خانگی در این حالت ، میتواند مفید باشد . البته اگر مخزن دستگاه را از یک برند معتبر خریداری کنید که دارای کیفیت بالایی باشد ، این مشکل بسیار کمتر بروز خواهد کرد . توصیه ما استفاده از مخزن های برند تانک پک تایوان است که آنتی باکتریال واقعی هستند .
گاهی نیز ممکن است آلودگی از مسیر شیر میکس به آب خروجی راه پیدا کند . بنابراین در این حالت نیز ، استفاده از فیلتر UV در مسیر شیر میکس میتواند موثر باشد . البته فیلترهای پیش تصفیه و بخصوص فیلترهای کربنی ، قابلیت محدودی در حذف باکتری را نیز دارند و آب قبل از عبور از شیر میکس ، از این فیلترها عبور کرده است .

 

 

استفاده از فیلترUV دستگاه تصفیه آب خانگی

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی خواص استفاده از فیلتر های قلیایی تصفیه آب
مطلب بعدی شرایط استفاده بهینه از فیلتر UV تصفیه آب
Print
721 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه