دات نت نیوک
چرا از فیلتر ماوراء بنفش استفاده می کنیم؟
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

چرا از فیلتر ماوراء بنفش استفاده می کنیم؟

چرا از فیلتر ماوراء بنفش استفاده می کنیم؟

چرا از فیلتر ماوراء بنفش استفاده می کنیم؟

 

آلودگی های ناخوشایند زیادی در زیر چتر "میکروارگانیسم" وجود دارد. اصطلاح "میکرو ارگانیسم" یا "میکروب" به هر موجود زنده موجود در آب شما اطلاق می شود. این شامل باکتری ، ویروس ، انگل است. برخی از آلاینده های میکروبی که معمولاً شناخته می شوند عبارتند از: لژیونلا ، ژیاردیا و E.coli. مصرف این موارد باعث ایجاد مشکلاتی از بیماری خشونت آمیز دستگاه گوارش تا پنومونی می شود. ضد عفونی کننده یک بازی بزرگ در هر فرآیند تصفیه آب است. این بدان دلیل است که آلاینده های میکروبی مانند انگل ، باکتری و ویروس ها شایع و خطرناک هستند.
برای ضد عفونی کردن آب به مقدار کافی کلر یا کلرامین نیاز است. به علاوه میکرونهای مقاوم در برابر کلر در آنجا وجود دارد. تصفیه آب شهر فقط می تواند به اندازه کافی ضد عفونی کننده را از بین ببرد تا 75 درصد ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد. اگر می خواهید آب شما بدون میکروب باشد ، باید سه گزینه داشته باشید. آب استخر بنوشید ، تمام آب خود را بجوشانید ، یا از تصفیه UV استفاده کنید .
پرتوهای UV چگونه کار می کنند؟
افراد معمولاً نور ماوراء بنفش را به برنزه کردن تختها یا حتی سالن های ناخن پیوند می دهند. به آن روزهای مدرسه ابتدایی هارک کنید و به یاد داشته باشید که نور ماوراء بنفش از خورشید می آید. طول موج آن از فرکانس بالاتر از نور مرئی است. فوتونهای UV انرژی بالاتری دارند و می توانند باعث یونیزاسیون در اتمها شوند. این بدان معنی است که اشعه ماوراء بنفش می تواند پیوندهای شیمیایی را بشکند و سلولها را آسیب برساند به طوری که آنها قادر به تولید مثل نیستند. 
واقعیت جالب: بسیاری از ما قدرت آسیب پذیری سلول های اشعه ماوراء بنفش را تجربه کرده ایم. آفتاب سوختگی نتیجه ای از قرار گرفتن در معرض نور UV است که از خورشید تابش می کند. هنگامی که از آن قدرت با اطمینان استفاده شود ، مانند لامپ ماوراء بنفش ما ، 99٪ از آلودگی های میکروبی را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می برد!

 

چرا از فیلتر ماوراء بنفش استفاده می کنیم؟


در حالی که نور ماوراء بنفش خورشید به وجود می آید ، چندین روش برای تولید آن به صورت مصنوعی وجود دارد. یكی از متداول ترین روش های تولید آن ، عبور جریان الکتریکی از طریق جیوه بخار شده یا گاز دیگر است. اگرچه ممکن است این یک فناوری پیشرفته به نظر برسد ، اما این روش بسیار معمول است که بیشتر افراد هر روز در زیر لوله ای از مواد قرار می گیرند — چراغهای فلورسنت ابتدا پرتوهای UV را قبل از انتشار دوباره نور مرئی از طریق پوشش فلورسنت خود تولید می کنند.
چگونه UV آب را فیلتر می کند
در واقع نسبتاً ساده است. آب درون محفظه ای قرار می گیرد که یک لامپ ماوراء بنفش را در خود جای داده است. پرتوهای فرابنفش تولید شده با فرکانس تنظیم می شوند که به بهترین وجه به میکروب ها حمله می کنند. این پرتوهای دیواره های سلولی را سوراخ می کنند ، به آلاینده ها و DNA آنها آسیب می رسانند تا آنها قادر به تولید مثل نباشند. این امر باعث می شود آلودگی های خطرناکی مانند E.Coli و ژیاردیا کاملاً بی ضرر باشند.استفاده از تصفیه اشعه ماوراء بنفش را می توان در تمام سطوح تصفیه آب یافت. نه تنها شناخته شده است بلکه یک راه مؤثر برای از بین بردن خطرات باکتری ها و ویروس ها است ، بلکه این کار را بدون اینکه آب را با مواد شیمیایی خشن بکشید ، انجام می دهد


گروه تاسيساتي يزد تهويه آماده اراِئه خدمات در زمينه هاي
*فروش عمده دستگاه تصفيه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفيه آب پيوريتک 
*فروش ويژه دستگاه تصفيه آب آرتک
*نمايندگي رسمي دستگاه تصفيه آب در شيراز 
*فروش دستگاه تصفيه آب سي سي کا
*فروش انواع فيلترهاي دستگاه تصفيه آب
*فروش انواع دستگاهاي تصفيه آب خانگي
* فروش انواع تصفيه آب صنعتي 
*تصفيه آب استخر  
*ارسال رايگان در استان فارس
*سرويس دوره اي
*گارانتي و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگويي بموقع و پيگيري مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رساني در زمان تعويض فيلترهاي تصفيه آب به خريداران عزيز

کارشناس فروش نعمتي :09175956589

آدرس:شعبه 1- شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزيستي نبش کوچه طبقه2واحد 4
شعبه 2- شیراز بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه دکتر حسابی نبش کوچه28/1


 

مطلب قبلی مقایسه آب معدنی با آب تصفیه شده در چیست؟
مطلب بعدی نیترات موجود در آب آشامیدنی
Print
1701 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه