دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

هوزینگ فیلتر تصفیه آب


هدف از شیشه‌ای ساختن هوزینگ فیلتر شماره ۱ چیست؟

 

فیلتر شماره ۱ باید هر ۶ ماه عوض شود اما در برخی مناطق به دلیل بالا بودن گل و لای، زنگار و سایر ناخالصی‌ها به سرعت این فیلتر اشباع می‌شود و باید در زمانی کمتر از ۶ ماه عوض شود. یکی از مشخصه هایی که به ما در شناخت زمان تعویض کمک میکند توجه به تغییر رنگ این فیلتر است. این فیلتر در ابتدا به رنگ سفید است اما به مرور زمان رنگ آن به زرد، نارنجی پررنگ و قهوه‌ای در می‌آید، زمانی که رنگ به قهوه ای رسید حتماً باید فیلتر را عوض نمود و برای مشاهده همین تغییر رنگ بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار هوزینگ فیلتر ۱ را شیشه می‌سازند.
همانطور که گفته شد تغییر رنگ یکی از نشانه‌های است که باید با توجه به آن در صورت نیاز قبل از ۶ ماه فیلتر را تعویض کرد، ولی در برخی از موارد حتی با گذشت ۶ ماه ممکن است تغییر رنگی در فیلتر مشاهده نشود ولی این عدم تغییر رنگ نباید فریبمان دهد، زیرا این عدم تغییر رنگ ممکن است به علت وجود کلر زیاد در آب باشد.
لذا حداکثر زمان استفاده از فیلتر PP  شش ماه است و باید حتماً پس از این مدت تعویض گردد.
فیلتر الیافی دارای سر و ته نمی‌باشد و هنگامی که در مرکز هوزینگ مخصوص خود قرار می‌گیرد ۲ انتهای آن توسط هوزینگ بسته می‌شود و آب ورودی ابتدا مابین دیواره داخلی هوزینگ و جدار بیرونی فیلتر قرار می‌گیرد و سپس با تراوش از بدنه فیلتر تصفیه آب و پاکسازی شدن از ذرات ذکر شده در بالا  به فضای خالی داخلی فیلتر راه میابد و از آنجا به وسیله مسیر مشخص شده به خارج از فیلتر ۱ و به سمت فیلتر ۲ هدایت می‌شود.

فیلتر ۱ نسبتاً فیلتر ارزانی قیمتی است و همانطور که گفتیم تعویض به موقع آن می‌تواند جلوی ذرات درشت را بگیرد و به این شکل از طول عمر فیلتر ممبران که گران قیمت ترین فیلتر دراین مجموعه است را زیاد کند، پس همیشه سعی کنیم این فیلتر را به موقع تعویض کنیم.

 

 

هوزینگ فیلتر تصفیه آب

 


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

مطلب قبلی مراحل فیلتر تصفیه آب
مطلب بعدی اهمیت تصفیه آب خانگی سافت واتر و سی سی کا
Print
2045 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه