دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نکات مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی

نکات مهم انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی

 

چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امروزه تا این اندازه فراگیر شده؟ زیرا با رشد جمعیت و افزایش روزافزون آلودگی های مختلف صنعتی و انسانی در آب و خاک، و کاهش کیفیت و بهداشت آب، لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب (Water Purifier) کاملاً آشکار شده است.
نفوذ آلودگی به آب و نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است و این امر برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار شود.

 

آب لوله کشی حاوی چه آلاینده هایی می باشد؟

 

در حال حاضر برخی منابع آبی موجود حاوی آلاینده های بسیاری از جمله پس آبهای صنعتی و خانگی، گل و لای، انگل، باکتری، میکروارگانیزم های بیماری زا و ... می باشند که برای سلامتی انسان بسیار مضر بوده و در جریان کلرزنی تصفیه آب شهری بطور کامل از بین نمیروند؛ لذا به منظور حذف کامل آلاینده های شیمیایی محلول در آب و مواد معلق ( میکروب ها ، باکتری ها و ...)، فلزات سنگین و همچنین حذف کامل نیترات و تنظیم سختی آب در محدوده برآورده نمودن نیاز های آب شرب خانگی از دستگاه های تصفیه آب خانگی که مجهز به فیلترهای ممبرین،فیلتر الیافی و... باشد، استفاده می گردد.
دستگاه های تصفیه آب خانگی نه تنها به طور کامل آلاینده های آب را از بین می برند، بلکه با استفاده از فیلتراسیون و افزودن یون های مفید برای بدن به آب ,آب سالم، سبک و گوارا را تأمین می کنند که با نوشیدن و استفاده از آن در مصارفی مانند آشپزی می توانید سلامتی خود و خانواده تان را تضمین نمائید.
 

 

انتخاب دستگاه آب تصفیه کن


خطرناک ترین عامل سرطان در آب چیست ؟

یکی از خطرناک ترین مواد محلول در آب نیترات ها می باشند که از عوامل اصلی سرطان زا مخصوصا سرطان معده به حساب می آیند، لذا بمنظور حذف نیترات در آب مصرفی از روشی به نام اسمز معکوس استفاده می گردد. در واقع سیستم اسمز معکوس از غشاهایی تشکیل گردیده است که دارای سوراخ هایی با ابعاد بسیار ریز در حد نانو می باشند که تنها مولکول های آب می توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب قابلیت رد شدن از آن را ندارند. دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف ناخالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار شما قرار می دهد.


مشاور فروش :  09175956589    
دفتر  فروش   : 07183830672


دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی
 

مطلب قبلی فرآیند اولترا فیلتراسیون UF تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی پارامترهای اصلی در تصفیه آب
Print
1474 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه