دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون

نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژ ها را در زمستان فراهم می کند .

 

نمایندگی پکیج رادیاتور بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون


عملکرد پکیج در حالت تابستانی  چگونه است؟
در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به تولید آب گرم باشد که این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی فورا آب گرم را تولید می کند.(در رابطه با پکیجهای مخزنی صادق نیست)


عملکرد پکیج در حالت زمستانی چگونه است؟
وظیفه پکیج آب گرم در فصل زمستان متفاوت خواهد بود. زیرا علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است.(در رابطه با پکیج های مخزنی صادق نیست, در پکیج های مخزنی همیشه آبگرم و شوفاژ در دسترس است)

 

 

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور بوتان در شهرستان کازرون 
 


نکات مهم در انتخاب رادیاتورها و معرفی انواع رادیاتورها 
رادیاتورها یکی از رایج‌ترین انواع سیستم های گرمایشی فضاهای خانگی و اداری می‌باشند. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می‌کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق منتقل می‌کند. به این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می‌شود. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می‌کنند.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس بگيريد 

شرکت تاسيساتي ژابيز با داشتن سالها تجربه در زمينه فروش ، تعميرات ، سرويس دهي ، خدمات رساني انواع تجهيزات سرمايشي و گرمايشي ، پکيج رادياتور در برند هاي ايراني و خارجي , کولر گازي اسپليت , تصفيه آب براي مشتريان خود با بهترين قيمت آماده خدمت رساني در اسرع وقت به شما مي باشند.

ارائه مشاوره رايگان فني، فروش با پايين ترين قيمت بازار و نصب سريع و تعمير با بهترين کيفيت ممکن به مشتريان عزيز و کسب رضايت شما، آرمان گروه خدماتي ژابيز مي باشد.

مدير فروش : 09175956589   
آدرس : شيراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزيستي ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 پيشنهاد مي‌کنيم با فالو کردن پيج  تصفيه آب در  اينستاگرام water.purifier24  از جديدترين رويدادها، پيشنهادات و برنامه‌هاي برند ما مطلع گرديد.

مطلب قبلی نمایندگی پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور در شهرستان کازرون
مطلب بعدی عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی
Print
820 رتبه بندی این مطلب:
5.0