دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نمایندگی فروش تصفیه آب خانگی-شیراز

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در برند‌های متنوع و زیادی تولید شده اند . هر یک از برند‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و متفاوتی را در دستگاه خود تعبیه کرده اند.

 

تصفیه آب


دستگاه‌های تصفیه آب موجود در ایران به طور کلی به دو دسته ی دستگاه تصفیه آب تایوانی و دستگاه تصفیه آب ایرانی تقسیم می‌شوند. با توجه به بهتر بودن کیفیت قطعات آب تصفیه کن و فیلتر‌های دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی،طبیعتا قیمت تصفیه آب تایوانی بالاتر از دستگاه‌های ایرانی است.

 

تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

برای مشاهده انواع برند های آب تصفیه کن میتوانید به قسمت صفحه محصولات تصفیه آب مراجعه کنید و لیست انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را مشاهده کنید. در صورت تمایل به خرید تصفیه آب میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دستگاه های خانگی همانطور که میتوانید از نام آن بفهمید برای استفاده های خانگی و کاربری با افراد کمتر از 6 نفر کاربرد دارد. ظرفیت تصفیه این گونه از دستگاه ها بر روی کاتالوگ محصول نوشته میشود. فیلتر های به کار رفته در این گونه از دستگاه ها نیز کوچکتر هستند. با توجه به توضیحات داده شده، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی نسبت به باقی دسته ها، ارزان تر است.

مخزن ذخیره از اجزا مهم در قیمت دستگاه تصفیه آب می باشد این که چه مقدار در مخزن آب قرار می گیرد به اندازه آن بستگی دارد. به طور معمول از یک دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان در یک روز حدود 100 لیتر آب از آن برداشت کرد که تقریبا در هر ساعت 5 لیتر آب می شود. اندازه‌های مخزن آب از 2 گالن تا 6 گالن می باشد.

 

دستگاه تصفیه آب


اهمیت مخزن دستگاه تصفیه آب برای تعیین قیمت تصفیه آب زیاد است. زیرا اگر مخزن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، آب تصفیه شده که به داخل مخزن می‌رود، بعد از مدتی دوباره آلوده می‌شود. اگر با گذشت زمان شما متوجه آلودگی مخزن نشوید، مقدار رسوبات داخل مخزن افزایش یافته و مخزن از غیر قابل استفاده میشود. بنابراین مهم است که دستگاه تصفیه آب از مخزن با کیفیت و ترجیحا از مواد طبیعی فودگرید (Food Grade) ساخته شود تا با آب واکنش ندهد و خاصیت آب تصفیه شده را از بین نبرد.

با توجه به محل استفاده از دستگاه تصفیه آب، بودجه در دسترس و میزان استفاده از آب می‌توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان ژابیز یک دستگاه تصفیه آب مناسب برای خود انتخاب کنید تا از داشتن آبی سالم، گوارا و بدون وجود مواد مضر برای خانواده‌تان آسوده خاطر شوید
 

 

قیمت نمایندگی تصفیه آب
 

قیمت تمام دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در فروشگاه ژابیز بروز بوده و همچنین میتوانید برای اطلاع بیشتر از ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب و یا خرید دستگاه آب تصفیه کن با ما تماس حاصل کنید.

 

جهت تماس با کارشناس : 09175956589

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی خرید بهترین دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی تصفیه آب سی سی کا
Print
444 رتبه بندی این مطلب:
5.0