دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نمایندگی تصفیه آب شیراز


دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از گزینه های ضروری زندگی تبدیل شده است. در واقع این دستگاه ها برای تهیه آب آشامیدنی سالم مورد نیاز بوده و شرایط برای زندگی استاندارد و سالم را فراهم می‌کند.

 

نمایندگی فروش تصفیه آب

 

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند دستگاه تصفیه آب خانگی بخرند، دچار سردرگمی می شود. این موضوع به خاطر این است که آن ها نمی دانند دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه و چه برندی معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی را عرضه می کند؟

 

نمایندگی تصفیه آب شیراز

 

فواید آب تصفیه خانگی


کاهش بروز ناراحتی قلب و عروق
کاهش بروز سرطان و بیماری کبد
کاهش بروز سنگ کلیه
کمک به داشتن پوستی سالم و از بین بردن بیماریهای پوستی
جلوگیری از بوی بد دهان و ناراحتی های دستگاه گوارش
تنظیم درجه حرارت بدن و دفع بهتر سموم
کمک به حفظ سلامت عضلات و مفاصل بدن
بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

نمایندگی آب تصفیه کن خانگی

 


در حال حاضر معروف ترین دستگاه تصفیه آب خانگی را می‌توان در برندهای تایوان جستجو کرد
به طور کلی آب آشامیدنی شهری با املاح مضر بسیاری همراه است. اگرچه آب آشامیدنی تحت پروسه و فرآیندهای مختلف تصفیه می‌شود اما واقعیت امر این است که تصفیه شهری قادر به تفکیک و جداسازی تمام املاح آب از جمله آلومینیوم، آهک، نیتریت، آرسنیک، نیترات و ... نیست.

یک دستگاه تصفیه کننده آب شش مرحله ای با انجام شش مرحله تصفیه آب، توسط فیلترهای گوناگون می تواند تمامی ناخالصی ها و آلاینده های آب را را از بین برده و آب تصفیه شده سالم و گوارا را در اختیار شما بگذارد که فواید بسیاری در سلامتی انسان داراست و برای آن دسته از کسانی که بیماری های قلبی و عروقی، گوارشی و یا کلیوی(سنگ کلیه) دارند، بسیار امری ضروری است و همچنین برای کسانی که می خواهند پوستی زیبا و شفاف و پرطراوت داشته باشند و از هرگونه بیماری پوستی به دور باشند بسیار کارآمد خواهد بود. در مدل های هفت و هشت فیلتر هم به غیر از این کارایی هایی که گفته شد آب قلیایی هم به شما میدهند ویروس کشی و استریلیزر هم میکنند و به طور کلی آب تصفیه شده سالم برای شما هموطنان عزیز بسیار حائز اهمیت می باشد و باید این مسئله را جدی گرفت.


بهترین برندهای تصفیه آب خانگی تایوانی


 دستگاه های تصفیه آب تایوانی یکی از بهترین آب تصفیه کن ها در بازار هستند. این دستگاه ها در برندهای مختلفی تولید می شوند و کیفیت لازم برای تصفیه آب را به همراه دارند.

این شرکت بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی سی سی کا  CCK ، آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO ، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند.
 

    جهت تماس با مدیر فروش : 09175956589

  آدرس :چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی آب تصفیه کن خانگی
مطلب بعدی نمایندگی فروش تصفیه آب
Print
503 رتبه بندی این مطلب:
5.0