دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نمایندگی ایران رادیاتور شیراز

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد که برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، رادیاتور و به طور کلی سیستم های گرمایشی‌ که با آب گرم ، محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود و مانند سایر سیستم‌های گرمایشی برای گرم کردن آب باید از یک منبع سوختی استفاده کند.
پکیج زمینی ایران رادیاتور دارای یک مخزن است که به صورت همیشگی آب گرم درون آن وجود دارد و زمانی که آب آن خارج شود دوباره پر از آب گرم خواهد شد. درباره پکیج دیواری باید بگوییم که یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که فضای کمتری را اشغال می‌کند . این محصول ظاهری شبیه به ماشین لباسشوئی دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند و آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.
اگر به دنبال نمایندگی خرید پکیج ایران رادیاتور در شیرازمی باشید ما به شما گروه تاسیساتی ژابیز را معرفی می کنیم که یکی از بهترین و ارزان ترین نمایندگی های ایران رادیاتور در شیراز می باشد. این نمایندگی علاوه بر مشاوره رایگان می تواند در هنگام نصب و راه اندازی، سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور به شما اقدامات لازم برساند.
کارشناس فروش 09175956590
مطلب قبلی نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCk
Print
514 رتبه بندی این مطلب:
5.0