دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

نصب محل دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب آن

 

 

 

 انواع دستگاه آب تصفیه کن و محل نصب آن

دستگاه‌های تصفیه آب از نظر محل نصب به سه دسته زیرسینکی، رومیزی و دیواری تقسیم‌بندی می‌شوند. تصفیه آب زیرسینکی رایج‌ترین نوع دستگاه تصفیه آب است. همانطور که از نام آن پیداست زیر سینک نصب می‌شوند و دیده نمی‌شوند.

از جریان برق استفاده می‌کنند و بیشتر به روش اسمز معکوس کار می‌کنند. دستگاه‌های رومیزی در دو نوع مخزن‌دار و بدون مخزن هستند. دستگاه‌های بدون مخزن روی شیر نصب می‌شوند. سایز کوچکی دارند و همیشه آب تصفیه شده دارید. اما دستگاه‌های دارای مخزن متفاوتند باید مخزن آن‌ها را بعد از خالی شدن پر کنید. انواع برقی و بدون برق هم دارند که بسته به نوع استفاده متفاوتند.

دستگاه‌های دیواری هم به همین شکلند. برخی از آن‌ها روی یخچال نصب می‌شوند و برای فصل تابستان بسیار مناسبند. این دستگاه‌ها معمولا هوشمند هستند و انواع غیرهوشمند آن‌ها هم موجود است.
قیمت تصفیه آب خانگی اسمز معکوس زیرسینکی معمولا قیمت بالاتری دارند. و البته راندمان بهتری هم دارند. به برند دستگاه هم بستگی دارد. اگر بهترین مارک تصفیه آب تایوانی را انتخاب کنید قطعا هزینه بیشتری هم باید بابت آن بپردازید.

 

 

 

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

مشاور فروش :  09175956589    

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی فواید استفاده از آب تصفیه کن
مطلب بعدی مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی
Print
2108 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه