دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

معرفی قطعات دستگاه تصفیه آب

معرفی قطعات فنی دستگاه تصفیه آب

 

پمپ انواع مختلفی دارد، این پمپ ها در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می شوند ولی مورد استفاده ما مدل 24 ولت از نوع دیافراگمی می باشد که در ادامه به توضیح آن میپردازیم . وظیفه اصلی پمپ تامین فشار و دبی لازم برای ورود آب به فیلتر ممبران است، معمولا فیلترهای اسمزی نیاز به فشار زیادی از آب به داخل خود دارند تا بتوانند مواد محلول در آب را جداسازی کنند . فشار کاری مناسب برای ممبرانهای خانگی باید حداکثر 150 psi باشد و اگر فشار کاری کمتر از مثلا 80 psi باشد و یا هرچه فشار پمپ کمتر باشد مقدار آب تولیدی کم شده و سختی آب یا همان ppm آب را بالا میبرد .
پمپ آب خانگی از دو قسمت یکی بدنه  که شامل موتور و سیم پیچ و دیگر کله گی که شامل دیافراگم است تشکیل شده است . بیشتر خرابیها از قسمت کله گلی است و با باز کردن چند عدد پیچ میتوانید آنرا را براحتی تعویض کنید .
مخزن ذخیره آب تمام آب شیرین کن های زیر سینکی دارای یک عدد مخزن ذخیره تحت فشار است
این وسیله وظیفه ذخیره کردن آبی که با حجم خیلی کم از دستگاه تصفیه آب  خارج می شود را برعهده دارد، سپس بوسیله هوای فشرده ای که درون خود دارد میتواند آب را با فشار خیلی زیاد توسط شیلنگ ها به خارج از خود هدایت کند. در واقع زمانیکه شما شیر برداشت آب روی سینک را باز میکنید آب با سرعت به بیرون هدایت می شود و شما میتوانید آنرا براحتی استفاده کنید . اما آبی که درون آن انباشته شده بصورت مستقیم وارد شیر برداشت آب نمی شود بلکه پس از خارج شدن از آن ابتدا وارد فیلترپست کربن  Post carbon شده تا بو یا طعم بد آب در اثر ماندگاری را بگیرد، سپس وارد فیلترهای ثانویه مانند مینرال Mineral filter , قلیایی یا آلکالاین Alkaline filter و در آخر از لامپ یوی یا اولتراویولت گذشته و در نهایت میتوانید از آب پاک و خالص و گوارا لذت ببرید .

 

 

 

قطعات دستگاه تصفیه آب 

 

گروه خدماتی یزد تهویه  ، با بهره مندی از کارشناسان مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان جهت خرید مناسب ترین محصول متناسب با شرائط محل نصب و نیز پائین ترین قیمت بازار می باشد. همچنین پس از انتخاب و خرید  دستگاه تصفیه آب  مورد نظر، عملیات اجرایی نصب توسط تکنسین های مجرب گروه خدماتی یزد تهویه در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز به تعمیر یا قطعات خدمات پس از فروش ، توسط عوامل فنی گروه خدماتی یزد تهویه با بهترین کیفیت ارائه خواهد گردید.
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

مدیر فروش  :09175956589
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28/1

 

مطلب قبلی قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی تصفیه آب خانگی
Print
2314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه