دات نت نیوک
مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی

مخزن تصفیه آب خانگی

 

یکی از دلایل مهم وجود مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی در انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی این است که خروجی آب تصفیه شده و عبور یافته از فیلتر ممبران ، فیلتر اصلی آب تصفیه کن به علت ریز بافت بودن این فیلتر تصفیه آب به میزانی کم هست که ابتدا باید در یک مخزن تحت فشار آب تصفیه کن ذخیره گردد و سپس از مخزن با فشار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .

یکی از مشکلات شایع بوجود آمده برای تصفیه آب خانگی سوراخ شدن تیوب داخل مخزن تصفیه آب است که باعث افت فشار دستگاه تصفیه آب میگردد و به همین جهت میتوان با تعویض مخزن تصفیه آب خانگی این مورد را برطرف نمود .


زمان لازم برای پر شدن مخزن تصفیه آب خانگی در حالتی که کاملا خالی باشد در حدود 30 الی 40 دقیقه خواهد بود اما در حالتی که مخزن ذخیره آب شیرین کن خانگی شما کاملا خالی نباشد وقتی تقریبا نصف آب مخزن را توسط شیر روی سینک برداشت کنید ، آب تصفیه کن خانگی شما شروع به کار کرده و مخزن را به صورت اتوماتیک پر میکند و این زمان به 20 دقیقه و کمتر کاهش میابد .

 

در صورتی که با باز کردن شیر تصفیه آب ابتدا فشار مناسبی دارید و به یک باره فشار آب تصفیه شده کاهش میابد مخزن تصفیه اب خانگی شما نیاز به تعویض دارد و تعمیر مخزن تصفیه آب به علت پرسی بودن این مخازن امکان پذیر نیست . 

 

مخزن ذخیره تصفیه آب 

 

مشاور فروش :  09175956589    
دفتر  فروش   : 07183830672

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4 
فروشگاه: شیراز بلوار صنایع –بعد از شهرک آرین به سمت گلستان،روبروی شیمی گیاه –بعد از کوچه 28 دکتر حسابی

 

مطلب قبلی اهیمت تصفیه آب خانگی
مطلب بعدی آموزش صحیح تعویض فیلتر آب تصفیه کن خانگی
Print
2323 رتبه بندی این مطلب:
5.0