دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

قیمت پکیج ایران رادیاتور

 پکیج های دیواری فضای بسیار کمی را اشغال می کند که امروزه با توجه به اینکه اکثر منازل مسکونی دارای متراژ پایینی هستند استفاده از پکیج شوفاژ بهترین گزینه است.


انواع پکیج ایران رادیاتور


انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور


پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای  مدل های  ( L36FF  ) و (  L28FF  ) و ( L24FF  ) و ( M28FF  ) و ( M24FF  ) و ( ECO24FF  ) و ( ECO22FF )  می باشد. 
پکیج زمینی ایران رادیاتور دارای مدل های (  Z36FF  ) و ( Z60FF  )  می باشد ، که برای متراژ های بالای 180 متر و یا مکانهایی که بیشتر از یک عدد حمام دارند ( امکان  استفاده  از چند حمام  به صورت همزمان به علت داشتن مخزن  ذخیره آب ) قابل استفاده می باشد .


قیمت و خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور
 

قیمت پکیج ایران رادیاتور

قیمت پکیج ایران رادیاتور در سایت فروشگاهی ژابیز همیشه بروز و تحت نظارت مستقیم گروه صنعتی ایران رادیاتور بوده و مشتریان عزیز و گرامی میتواند با کارشناسان فروش پایین ترین و نازل ترین قیمت ممکن خرید خود را انجام دهند 
قیمت پکیج یکی از مهم ترین المان هایی است که یک مصرف کننده برای خرید به آن توجه میکند. البته تمام افراد انتظار دارند در کنار هزینه ای که برای خرید میپردازند کیفیت مناسب نیز دریافت کنند. پکیجهای ایران رادیاتور یکی از با کیفیت ترین محصولات گرمایشی بازار ایران است و  تا سال های زیادی خانه شما را گرم میکند.

 

نمایندگی پکیج دیواری ایران رادیاتور

 

گارانتی دو ساله بی قید و شرط
کلیه محصولات پکیج ایران رادیاتور دارای 2 سال گارانتی بی قید و شرط می باشد . کیفیت بالای دستگاه ها خیال شما را راحت میکند. به علاوه چون ایران رادیاتور از معروف ترین برند های صنعت گرمایشی در ایران است، برای تعمیر و استفاده از گارانتی خود به مشکل بر نمیخورید. بعد از خرید پکیج ایران رادیاتور و تحویل به مشتری گرامی، نصاب و تکنسین متخصص ایران رادیاتور حداکثر تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا در محل حضور یافته و نصب رایگان پکیج را انجام می دهد.

نکته ای که حائز اهمیت است و مشتری های عزیز و گرامی بایستی در نظر داشته باشند این است که نصب پکیج باید توسط تکنسین خود شرکت ایران رادیاتور که دارای کد و کارت شناسایی اعضا هستند انجام شود در غیر این صورت کالای خریداری شده گارانتی نمی شود.
ایران رادیاتور برند اول کشور عزیزمان میباشد که در جشنواره های داخلی و بین‌المللی فوق به دریافت نشانه های متعدد گشته است . این افتخارات مسئولیت شرکت ایران رادیاتور را دوچندان کرده و ما را بر آن می‌دارد که همگام با تکنولوژی روز دنیا در راستای افزایش کیفیت محصولات قدم برداریم این مهم زمانی جلوه‌گر می‌شود که همه ایرانیان عزیز محصولات ساخت ایران را خریداری کنند.

ميدانيد که پکيج ها ديواري هم مانند ساير سيستم هاي تهويه مطبوع  نياز به راه اندازي و نصب دارند که اين کار بايد به نصاب پکيج ديواري بسپاريد. نصاب به طور کامل پکيج را نصب و راه اندازي مي کند و سپس ان را روشن مي کند و به نحوي که به طور کامل اماده استفاده مي باشد

نمایندگی ایران رادیاتور شیراز به منظور دسترسی شما دوستان عزیز به محصولات ایران رادیاتور، فروش اینترنتی خود را آغاز کرده است. مشتریان عزیز می‌توانند محصولات ایران رادیاتور  را بصورت حضوری یا بصورت تلفنی با کارشناسان فروش، خریداری کنند. از محصولات ایران رادیاتور می‌توان به پکیج دیواری شوفاژ رادیاتور و کولر گازی اسپلیت اشاره کرد.

جهت سفارش محصول 09175956590

ادرس شیراز-بلوار سرباز-خیابان شهید اعتمادی- جنب بهزیستی

مطلب قبلی چگونه آب را تصفیه کنیم؟
مطلب بعدی عملکرد تصفیه آب اسمز معکوس
Print
580 رتبه بندی این مطلب:
5.0