دات نت نیوک
مدیر سایت
/ دسته ها: مقالات

قیمت نمایندگی تصفیه آب سی سی کا

برند CCK یکی از معتبرترین، بزرگترین و همچنین قدیمی ترین مارک های دستگاه های تصفیه آب خانگی میباشد.قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا یک هزارم میکرون و حذف نیترات و نیتریت و سختی آب را دارد.

 

نمایندگی سی سی کا

 

سی سی کا برند شناخته‌شده‌ای است و اکثر افرادی که در حوزه‌ی تصفیه آب فعالیت دارند به خوبی آن را می‌شناسند. در سال 1973 در تایوان شروع به فعالیت کرده است و تجربه‌ی زیادی در حوزه دارد. تجهیزات پیشرفته‌ای برای تولید انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل دارد و دستگاه‌های این برند قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی دارند. 

 

قیمت تصفیه آب cck تایوانی

 

قیمت آب تصفیه کن سی سی کا با توجه به نوع دستگاه‌ها و نوع فیلترها و تعداد و ... متغیر است. اما به طور کلی می‌توان گفت که قیمت تصفیه آب برند سی سی کا با اینکه از نظر کیفیت هیچ کم و کاستی ندارد و در مواردی حتی بهتر و قوی‌تر از مدل‌های امریکایی عمل می‌کند
تمام قطعات، حتی ریزترین پیچ و مهره‌ها هم داخل خود شرکت تولید می‌شوند. انواع شلنگ‌ها، فیلترها، کارتریج‌ها، هوزینگ‌ها، پمپ، بدنه و سیستم‌های کنترل فشار با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و روی دستگاه‌ها نصب می‌شوند. یک واحد تحقیق و توسعه‌ی بسیار بزرگ دارد که روز به روز دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشند و قابلیت‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌کنند.
زمینه‌ی اصلی فعالیت برند cck تصفیه آب RO یا همان اسمز معکوس است. اما در زمینه اولترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون هم فعال است. دستگاه‌های این سه برند از هر سه مکانیزم تصفیه RO ، UV و UF بهره می‌برند و این یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه‌های تصفیه آب مارک سی سی کا است.

 

سی سی کا​


سی سی کا تمام گواهینامه‌های تضمین کیفیت ایزو 9001، ایزو 2000 و ایزو 2008 را دارد. گواهینامه‌ی بین‌المللی NSF هم این برند را در لیست بادوام‌ترین‌ها و معتبرترین‌ها قرار داده است. چرا که در این کمپانی از بهترین و بادوام‌ترین متریال‌ها در طراحی دستگاه‌ها استفاده می‌شود. دستگاه‌ها چندین بار در مراحل نهایی تست و بازبینی می‌شوند و کوچکترین ایرادات هم به طور کامل برطرف می‌شوند. از این جهت می‌توان از هر نظر به این دستگاه‌ها باکیفیت اعتماد کرد.
انواع دستگاه‌های 3، 5 و 6 و 8 مرحله‌ای را تولید و عرضه می‌کند. اما در سال‌های اخیر دستگاه تصفیه آب مارک سی سی کا از نوع 6 و 8 مرحله‌ای بازخورد بهتری داشته‌اند. هرچقدر تعداد فیلترها بیشتر باشد کیفیت تصفیه آب هم به مراتب بالاتر است. از این جهت در داخل دستگاه‌های 6 و 8 مرحله‌ای از انواع فیلترها با روش‌ها و مکانیزم‌های مختلف تصفیه آب استفاده می‌شود و می‌توان گفت هم از نظر کیفیت آب خروجی و هم حذف تمام آلایندگی‌ها و ناخالصی‌های موجود در آب به خوبی عمل می‌کنند.

 

جهت خرید محصول 09175956589

 

آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

مطلب قبلی دستگاه تصفیه آب
مطلب بعدی نمایندگی سی سی کا
Print
657 رتبه بندی این مطلب:
5.0